Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Şair'e

Kaç yaşındasın bilmiyorum 

fikrinin ilk baharında 

hayal kapısının ardındasın

şair! kapıdan gelen ışık 

senin hayalinin umudu

aman açma kapıyı ;

ulaşma, yaklaşma

ulaşınca nen kalır gayrı

od olursun

şaşkınca yanar yanar durursun

kurursun

aman şair!

böyle dedim diye 

dizelerime pişman eyleme beni

benime düşman eyleme beni emi

bizim bizden başka kimimiz var ki

izlesen karıncaya aşık 

dinlesen kapı sesine meftunsun(!)

bilirsin 

karanlık geceye de aydınlık güne de

Aşk'ı

biri olmadan diğerine kavuşamazsın

diğeri olmadan uyanamaz 

zarü efgan gecelere tutsak olursun

aman şair pişman eyleme beni

benime düşman eyleme beni...

                       05.01.2014 

                                08.37     

 

 
Toplam blog
: 14
: 142
Kayıt tarihi
: 01.11.17
 
 

TERAKKİ VAR TEKAMÜLE DOĞRU  ..