Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Salyangoz satıcısı

Salyangoz satıcısı
 

<ı>

Salyangozcu…

Blog yazarlarımızdan, ' s.aydın ' keyifle okuduğum bir arkadaşım.

Akıcı üslubu, sivri ama saygılı dili, yazdığı konularda detaylı araştırma yapan, haberin doğruluğuna güvenilir kaynaklar bulan biri. Ve gerçekten tarafsız davranan, yanlışı babasının oğlu yapsa eleştiren biri.

Siyasi yazılar kategorisinde, ' tek geçerim ' dediğim bir arkadaşım.

Yazılarını aksatmadan okuyorum. Gündemi onun değerlendirmesiyle okumaktan keyif alıyorum. Birkaç gün yazısını göremeyince kendisine sordum, ' neden yazmıyorsun, gündem yoğun. Hayırdır? ' diye.

Sayın Aydın, bir haber sitesinde yazmaya başlamış.

Siteye girdim, yazılarını okudum, sonra siteyi incelemeye başladım. İlk an çok şaşırdım, site s.aydın ın görüşleriyle bire bir zıt görüş içerikli. Kendisine yapılan yorumları gördüğümde de bunu fark ettim.

<ı>

' Neden ' böyle bir sitede yazdığını sordum

Soruya soruyla cevap verdi, ' Neden?'

<ı>

' Yani senin görüşün belli, o site ise…'

' İyi de körler sağırlar olmanın ne faydası var ki, ben ne düşünüyorsam sende aynını düşünüyorsan sana meram anlatmamın sohbetten öte ne faydası var, oysa ki farklı görüşlerde olan kişilerle yapılan fikir paylaşımımda, benim onlardan onların benden mutlaka edineceği bilgiler olacaktır, yanlış mı düşünüyorum? '

Haklıydı, toplumumuzun galiba en büyük eksiklerinden biri, karşı görüşü dinleme olgunluğuna erişememiş olmamız. Kendimiz söylüyor kendimiz dinliyor olmamız.

s.aydın’ ı düşüncesinden ve Müslüman mahallesinde salyangoz satıcısı olmayı göze alma cesaretinden dolayı kutluyorum.

Sevgili Aydın' ın, ' MB de yazmama gibi bir niyeti yok, sadece yazıların uzun sürede onaylanmasından dolayı sıkıntı yaşadığını ifade etti. Umarım sevgili editörlerimiz konuya dikkate alırlar...

Dostum s.aydın ' a başarılar diliyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..