Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Şam gezisinden notlar (1)

Şam gezisinden notlar (1)
 

Bu sokak, bu cadde farklı bir yol. Diğer yollara göre daha geniş ve daha temiz. Dükkanların kepenkleri de farklı. Hepsi ahşap. Hepsi aynı tip. Gezdiğim yerlerde böylesine farklı bir sokağa rastlayamıyorum. Şehir merkezine doğru yürürken sağda iki katlı bir bina görüyorum. Binanın sol tarafı, sola doğru eğilmiş. Sağ tarafı ile aralarında bir ayrılma yok. Belki de ilginç olan tarafı burası. Bina eski, ak boyalı ve bakımlı. Bir tarafı eğik olmasına rağmen dimdik ayakta duruyor. Hani öylesine doğal bir şekilde duruyor ki mimarların betonarme projelendirdiği eğik /yatık binalara hiç benzemiyor. Belki de güzelliği burada gizli.

Binalar eğik durabilir ama insanlar asla eğik durmamalı…

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..