Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Samsun ve çevresi blogger arkadaşların dikkatine!

Samsun ve çevresi blogger arkadaşların dikkatine!
 

Karadenizden hiç esinti yok, bir ses verin bir horon tepin hissettirin kendinizi...

Hadi ama uyuyorsunuz hala...

Çok isteyipte bir türlü Blog toplantılarına katılamadım. Günlerdir düşünüyorum "Samsundayım" belkide bir toplantı yapabilirdik. Samsun ve çevresi Bloger arkadaşlarım eğer sizlerde isterseniz ben K.d.z/Ereğli'ye dönmeden bir Samsun Blog toplantısı yapabiliriz... Ben misafiriniz olarak toplantıya katılmaktan çok mutlu olacağım ...

Haydi Samsun'lu bloger arkadaşlarım yerini ve zamanını ayarlayıp toplantımızı gerçekleştirelim. Ben ve çiçeklerim misafiniz olarak memnunıyetle toplantıya katılmaya hazırız... Buluşacağımız tarihi ve yeri yorumlarınızla bildirmenizi rica ederim... Karadeniz'li arkadaşlarım misafiriniz olarak önerim hafta sonu simit center'de kahvaltıya ne dersiniz?

Samsundan sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..