Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana kurban olurum ben

Sana kurban olurum ben
 

Bir mağazadayım hemen arkamda bir çift var. Sırtımız dönük alış veriş yapıyoruz. Kadın yanındaki adamla konuşuyor.

*Kocam duysa beni keser*

Adam:

*Kocana söylemeyi düşünmüyorsun herhalde*

Kadın:

*Alay mı geçiyorsun tabi söylemeyeceğim ama bankada o kadar param olduğunu bir bilse*

Adam:

*O paraları kocana değil sana verdim, onlar emeklerinin karşılığı. Hepsini fazlasıyla hak ediyorsun. Sana kurban olurum ben*

Kadın fingirdiyor.

İyi niyetli olmaya çalışıyorum. Belki konuyu bilmediğim için yanlış şeyler düşünüyorum. *Ne kadar fesat oldum ben* diye kendime kızıyorum.

Kadın:

*Dur yapma biri görecek* Diyor.

İyi niyet de bir yere kadar, fazlası aptallık olur. Duyduklarım karşısında ilk anda biraz meraktan biraz da şaşkınlıktan bulunduğum yerden ayrılamadım. Sonrasında kendimi röntgenci gibi hissettim. Orada daha fazla kalırsam çok daha ilginç şeyler duyabilirdim ama duymak istemedim ve oradan uzaklaşmaya karar verdim. Bu özel sohbetin sahiplerini de görmeliydim. Arkamı döndüğümde 30-35 yaşında genç güzel bir kadın ve yanında 55-60 yaşlarında bir erkek gördüm. Ve kadının yüzündeki arsızlığı.

Hiç bir şey almadan mağazadan çıktım. Böyle kadınlar yüzünden her gün kaç yuvanın dağıldığını düşündüm.

Böyle kadınlarla birlikte olan erkekleri düşündüm. Evlerinde eşlerine para verirken aynı cömertliği gösteriyorlar mı acaba?

Kaç erkek karısına *Sana kurban olurum ben* demiştir?

Sonra, kurban olacak kadar çok mu seviyor gerçekten diye düşündüm. Yüzlerindeki umursamazlığı ve mutluluğu.

Kadın da erkeğe kurban olur muydu acaba yoksa sadece paraya mı kurban oluyordu!

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..