Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Sandıklar açıldı, n'olacak şimdi?

Sandıklar açıldı, n'olacak şimdi?
 

ABD bilir...


Sonunda harala gürele 29 Mart yerel seçimleri de geldi geçti. Artık geldi de mi geçti, deldi de mi geçti, deldiyse delen kim, delinen kim ya da kimler mi, hangi siyasal partiler mi... gibi seçim sonrası yorumlar gırla gitmekte. Ama beni okudukları için memleketin en seçkin akıllılarından olan bir kısım vatandaş, seçim sonuçlarının ne anlama geldiği konusunda benim yorumlarımı beklemekteler çok haklı olarak. Bu sonuçlarla memleketin hali nic’olur, ufukta erken seçim var mı, varsa o seçimin sonucu ne olur... gibi sorulara, sandık falına bakarak vereceğim yanıtları beklemekteler büyük bir merak ve heyecanla...

Efendim; “Bundan sonra ne olur?”u bilmek için, ABD’nin bundan sonrası için ne düşündüğünü bilmek lazım. Bu seçim sonuçlarına Beyaz Saray ne diyor bilmek lazım. O yüzden ben de hemen haber kaynağım Beyaz Saray çay ocağı garsonlarından Rasim’i aradım. Bir iki hal hatır vaziyetlerinden sonra pat diye sordum Rasime Beyaz Saray’ın bu sonuçlardan sonra Türkiye’nin geleceğine ilişkin planlarını.

Rasim benden çok olmasın akıllı çocuk. “Abi” dedi “Şimdi bu konuda sana ne telefonda ne de e-posta yoluyla tek bir şey bile söyleyemem. Malum sizin orada telefonlarınız dinleniyor, e-postalarınız izleniyor. Bu ne demek, sana söyleyecek ya da yazacaklarımın hepsi AKP’ye gidecek demek. Bu da Sam Amca’nın, yani Barack Obama’nın hoşuna gitmez elbet. Onun için şimdi sana ötersem, bir daha da bana güvenip benim kanalımla sana tüyo vermezler demek.” Dedim size, Rasim benden çok olmasın akıllı çocuk.

“Öyleyse ne yapacağız Rasim?” diye sordum tabii. “Ben sana bizim klasik yöntemle bildireceğim” dedi o zekâ kumkuması garson bey biraderim. Şimdi siz de merak etmektesiniz bizim o klasik yöntemi ama buraya yazarsam hiç kıymeti kalmaz, çünkü o da bir şekilde denetlenip korkulan başıma gelir ve haber kaynağım kurur. O yüzden o yöntemi açıklamamı hiç beklemeyin ama Rasim’in bana bildireceği ABD’nin son seçim analizini dört gözle bekleyin. Bugün yarın bana ulaşır diye ummaktayım. Öğrenir öğrenmez hemen sizinle paylaşacağımdan hiç kuşkunuz olmasın. Kendi yorumumu da o yazıya saklıyorum ki, çift katlı kaymaklı ekmek kadayıfı kıvamında olsun. Beni izlemeye devam edin dünyanın en şanslı okurları sizi!

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..