Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '16

 
Kategori
Fotoğraf
 

Savaşın acı yüzü ve çocuklar

Savaşın acı yüzü ve çocuklar
 

Gazeteci ve fotoğrafçı Magnus Wennman, ülkelerindeki savaştan kaçmaya çalışan dünyadaki mülteci çocukların geceleri nerede ve nasıl durumlarda yattıklarını fotoğrafladı.


Bir resim sizi ne kadar etkiler?

Bir resim daha eklense bun?

ve bir resim daha?

Gazeteci ve fotoğrafçı Magnus Wennman, ülkelerindeki savaştan kaçmaya çalışan dünyadaki mülteci çocuklar geceleri nerede ve nasıl durumlarda yattıklarını fotoğrafladı. Fotoğraflar insanın içini burkan cinsen.

Her gün sokakta gördüğümüz, görmezden geldiğimiz, kimi zaman dışladığımız mültecilerden bahsediyorum.

Çoğu zaman biz burun kıvırarak bakarız onlara. Bir nevi işgalci gibi görürürz.

Zaten suç oranlarının yüksekliğinden şikayet ederken onları günah keçisi yaparız.

Mülteci dramları içerisinde, çocukluklarını yaşayamadan tükenişlerini görüyoruz.

Dün Detay Kıbrıs Gazetesi tarafından hazırlanan bir foto galeriye denk geldim. Fotoğraflar yürek burkuyordu. Bu satırları yazmak ve bir de farklı bir pencereden mülteci çocuklara bakmanız gerektiğini düşündüm...

Şimdi sokağa bakarken o kalpleri de görmeye çalışın.

 
Toplam blog
: 2
: 201
Kayıt tarihi
: 27.05.16
 
 

Chesterfield College Official'da Fotoğrafçılık okudum. Kıbrısta yaşıyorum ..