Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Siyaset
 

Savulun Türkler geliyor

Savulun Türkler geliyor
 

SÜPER ÜÇLÜ


Biz farkına değiliz, Türkiye, Süper Başbakanının sayesinde süper güç olmuş, dünyanın liderliğine soyunmuş. Deniliyor ki; Türkiye, ABD nin rakibi. Vay be. Bunu, bir Amerikan dergisi yazmış. Dergi, bunları yazarken, Başbakanımıza Arapistanda, Üstün Müslüman Ödülü verildi. Bu arada şunu da belirtmek gerekir ki, Başbakanımızda da Arabistan sevdası var. Bir ayağı, Arap ülkelerinde. Aşağı yukarı, her ay gidip, ödülünü alıp geliyor, Başbakan-ül muazzama. Bu durum, rutinleşti artık, Allah möhebbetlerini artırsın. 

Bu kadar işsizi, bu kadar aç ve yoksulu olan bir ülke, nasıl süper güç oluyor, bunu biz nasıl görmüyoruz, anlamak mümkün değil. Simbat ın, sihirli lambasını mı bulduk ne? Okşuyoruz, cin çıkıyor. Dile benden ne dilersen. Tüm bunlara bakıp diyebiliriz ki, Başbakanın ve AKP nin seçim propagandasının profili belli oldu. Şişirme haberler, aşırı övgü ve beğeni, ver coşkuyu, ver coşkuyu, basında, buna aldatıcı reklam diyorlar. 

Bu kadar süperi olan ülkenin, her şeyinin süper olması gerekiyor, Süper ordu, süper polis, süper demokrasi, süper yargı, süper ekonomi, süper man. Bu saydıklarımızdan hangisi süper derseniz, ben derim ki; VATANDAŞ. Bu kadar yoksulluğa dayanabilen vatandaş, en süperi. 

Süper iktidar, hali hazırdaki yargı kurumlarını, etkisiz kılabilmek için, SÜPER MAHKEME yi kurmaya hazırlanıyor. Bu Süper Mahkeme, mahkemelerin en süperi olacakmış, bu güne kadar, yüksek Yargı diye bildiklerimiz, bu süper mahkemenin çömezi olacaklar. Sonra ne olacak? Ne olacağı mı var? İyice süper olacağız ve TV dizisinde madara edilen, Möhteşem Yüzyılı, yeniden ve yeniden yaşayacağız. Süper Başbakanın, süper ülkesinin, möhteşem yüzyılı. Bunu, medyumlar ve falcılar uydurmuyorlar. Koskoca ABD nin, koskoca bir dergisi yazıyor, gel de inan ma. 

Möhteşem yüzyıl dedik ya, son günlerde herkes, bu TV dizisinden söz ediyor. Diyorlar ki, Möhteşem Süleyman, seks manyağı yapılmış. Yemin ederim, ben izlemedim. Hiçbir yerli diziyi izlemediğimi, övünerek belirtiyorum. Bu yüzden sinirlerim rahat. Hiç gerilmiyorum. Şimdi, bu dizi hakkında, konuşulanları, Bülent Arınç'ın söylediklerini ve ona bağlı olan, RTÜK ün uyarı cezasını baz alarak diyorum ki, bu dizi, gerçekten möhteşem bir dizi olmalı. Diziyi beğenmeyenlerin yazdıklarına bakarsak, sanırsınız ki, bizim padişahlarımızın her biri, süper birer peygamber. Şimdi bir düşünelim: Padişahlarımızın harem-i şeriflerinde, yüzlerce huri var. Padişahlarımız, bunlara dönüp bakmıyorlar bile. Size göre, bu dizideki Padişah mı möhteşem, yoksa, elinin altındaki, yüzden fazla huriye bakmayan, seks özürlü psırık mı möhteşem. At, Avrat, Silah, diyen bir ümmete, böyle pısırık bir padişah yakışır mı? Ben Padişah olsaydım, haremin, baremi yüksek olurdu. 

Hal böyle iken, Bülent Arınç, her yıl, Mesir Macunu şenliklerinde, macun kapmak için, kendini neden helak ediyor ki ? Kesme şeker yesin daha iyi. Peki, RTÜK neden uyarı cezası vermiş? Kimi uyarıyor? Padişahı mı? Aman ha, Devletlum, Hürrem den uzak dur. Karı azgın. Yarın da Mısıra seferimiz var. Zinde görünmeniz lazım. Akşam yatmadan önce, Bülent kulunuzun topladığı macunlardan da bolca yemelusunuz. Padişahım çok yaşa. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..