Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Sebeb-i mevtim

Sebeb-i mevtim
 

Resim: Svetlana_Valueva__16


Umutlarımı asmıştım her bir teline

Her biri birbirinden elvan, balat, menevişli

Erilip, derilip, şavkıyacaktı…

Nereden bilebilirdim ki sinsi bir keşişlemenin meddücezirlerinde

Heder olup, solup, savrulacaktı…

...

Rüyalarımı belemiştim sıcağına

Her biri birbirinden arı, duru, bücür, sevimli

Uyuyup, büyüyüp, serpilecekti…

Nereden bilebilirdim ki sakin göller gibi buğulu, davetkar kucağında

Beter olup, yanıp, kavrulacaktı...

....

Duyanlar hilâf sanırlar

Gez göz arpacık değil billahi nedenim

Altı üstü, kaş, göz, kirpik dedikleri

Hain üçlü sebeb-i mevtim

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..