Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

04 Ocak '09

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Sebzeli çorba- harika çorba

Sebzeli çorba- harika çorba
 

Harika bir Tat


Merhabalar,

Bu gün size Yemekteyiz programında gördüğüm ve denediğim bir çorbadan söz etmek istiyorum.

Çorbamızın adı Sebzeli Çorba ama ben lezzetini çok beyendiğim için harika Çorba adını verdim.

Çorbamızın Malzemeler:

250 gram Brokoli
1 adet Havuç
1 adet küçük Papates
yeterli miktarda Tuz
yeterli miktarda Mısır özü yağı
küçük bir parça Soğan

Çorbamızın yapılışı:

Brokoliler sıcak suda ayrı bir tencerede kaynamaya bırakılır.
Patatesler soyulup kesildikten sonra, havuçlar da kesilip soyulduktan sonra, ayrı bir tencereye koyup
kaynamaya bırakılır.

Patates ve havuç yumuşamaya başlayınca, içine diğer tarafta kaynayan Brokoliler konur, içine biraz rendelenmiş soğan ilave edilir.

Yeteri kadar tuz ve mısır özü yağı konduktan sonra iyice pişmeye bırakılır.

Hepsi bir karışım olarak iyice piştikten sonra, biraz ılımaya bırakılır.

Karışım biraz ılık olduktan sonra Blendır ile iyice karıştırılır.

Karıştırıldıktan sonra hepsi ezilmiş bir durumu gelir ve çorba kıvamına gelir.
Sonra tekrar biraz ısıtılır ve çorba kaselerine servis yapılır.
Arzu edilirse içine biraz limon yada nar ekşisi konulabilir.

Ben denedim çok güzel oldu.

Ben yanında patates püresi de yaptım ikisi çok güzel oldu.

Deneyin, beyeneceksiniz.

Afiyetler olsun hepinize, , , , , , , ,


Kocaman Sevgiler gönderiyorum sizlere,


Alyoşa,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...