Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Şehit babalarının babalar günü

Şehit babalarının babalar günü
 

Askerliğimin bitmesine artık günler vardı.

Anama kavuşacaktım sıcacık çorbasından içecektim

Senin ise babalar gününü kutlayacaktım

Alacağım gömleğin rengini bile belirlemiştim.

Bide yanına çiçek aldım mı tam sana yakışır olacaktı babam

Anamla konuşurken ağlama anam haftaya yanınızdayım demiştim

Babama sürpriz yapacağım,

Babalar gününde yanınızda olacağım,

Özlem bitecek demiştim.

Mesafeler uzuyordu gözlerimde,

Günleri bırak babacığım artık saatler geçmiyordu

Özlemiştim hepinizi…

Babam bugün babalar günü

İlk defa elini öpüp kutlayamıyorum

Sözümü tutamıyorum

Geleceğim demiştim ama gelemiyorum babam…

Mesafeler bitti artık kara toprak var aramızda,

Sabah gelip mezarımın başında ağladığını gördüm baba

Çiçekte almışsın gelirken…

Hâlbuki o çiçeği bugün sana ben alacaktım baba…

Sözümü tutup gelemedim işte

Gelip elini öpemedim…

Şehit babasısın artık sen baba

Artık yanında olamasam da

Babalar günün kutlu olsun baba…
TÜM ŞEHİT BABALARINA ARMAĞAN OLSUN…

VATAN SİZLERLE VE SİZİN EVLATLARINIZLA GURUR DUYUYOR…

 
Toplam blog
: 28
: 1145
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..