Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Şeker hamurundan kurabiyeler

Şeker hamurundan kurabiyeler
 

Nereden başladı bu kurabiye furyası? derken kendimide şeker hamurunun büyüsüne kaptırmış buldum. Oğlumun doğumgünlerinde konsepte uygun kurabiyeler yapmakla başladım. Baktım ki her sferinde çok beğenildi o zaman uğraştığıma değdini anladım.Ve daha fazla araştırarak yeni kurabiyeler yapmaya başladım.Evet oldukça uğraştırıcı, en başta sabırlı olmak gerekiyor.Çünkü ufak detaylarla çalışıyorsunuz ve hatasız bir görüntü olsun istiyorsunuz.

Aslında en önemli nokta kurabiye tarifinde.Çünkü bildiğimiz normal kurabiyelerle olmuyor. Kurabiyenin pişince boyunun küçülmememsi gerekiyor ki üzerine aynı kalıpla kestiğimiz şeker hamuru birebir ölçüde uysun.Benim kurabiye maceramı merak ediyorsanız http://duygusallezzetler.blogspot.com adresini ziyaret ederek yada Facebook ve İnstagram adreslerimden yaptıklarıma bakabilirsiniz.

 

 

 
Toplam blog
: 8
: 482
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

1980 İstanbul doğumluyum. 4 yıl mühendislik eğitimi aldıktan sonra 2 yıl işletme masterı yaptım. ..