Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen...

Sen...
 

Etrafımda birileri vardı...

Seviyordu bazıları karşıdakinin ne düşündüğünü bilmeden... Anlatıyordu; onu görünce içim titriyor, hep onu düşünüyorum çok seviyorum ama o ne düşünüyor bilmiyorum, böyle böyle davranıyor bana sence ne anlama gelir diyordu... Bense aşık olmadan aşık olanlara derman arayıp yardım ediyordum aklımca...

Bazıları ise hem sevip aynı zamanda da seviliyordu... Anlatıyordu; şöyle yaptık böyle ettik, ilerde şunu yapacağız evlenince de böyle olacak diye... Dinliyordum mutlu oluyordum onların adına.

Ama buruk bir mutluluk... Ben yaşamamıştım aynı şeyleri... Adı şanssızlıktı bunun belki de... Doğru kişiyi bulamamak... Ya da bir yerlerde yanlış yapmak...

Neden? diye düşünürken SEN çıktın karşıma... Dupduruydun... Dürüst, samimi... İlk andan itibaren bunları düşündüm. Daha önce insanlar hakkında çok yanılmıştım. Arkadaş dediklerim çok üzmüşlerdi beni. Bu kez yanılmamak için dua ediyordum. En azından böyle güzel bir arkadaşlık yaşayabilmek için... Zaman zaman sana yakınlaştığımı, arkadaştan farklı davrandığımı farkediyordum. Ne olduğunu bilmediğim duygularla senin duygularını da bilmediğim için geri çekiliyordum. Ama uzun sürmüyordu ki, birşeyler vardı beni sana çeken... Sonunda karşı koymayı bıraktım ve tek birşey diledim en azından arkadaşlığını kaybetmemek... Benim için fazlası olmayacaksan bile arkadaşım olarak kalmanı istiyordum.

Zaman akıp gitti. Dileğim gerçek oldu... En yakın arkadaşım, sırdaşım, dostum, sevgilim, aşık olduğum insan, canımın bir parçası oldun... Başkaları kızdığında, üzüldüğünde, canı sıkıldığında herşeyden uzaklaşmak ister ya.. Ben sadece seni istiyorum o anlarımda... Kolunun altında olmak, başımı yaslamak sana öylece durmak istiyorum. Yanında olamayacaksam bile sesini duyabilmeyi istiyorum. Birşey daha istiyorum; ömrümün sonuna dek benimle olmanı...

Beni yalnız bırakmazsın di mi?...

 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....