Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
Anılar
 

Sen, ben ve Paris

Sen, ben ve Paris
 

Bir şehri ne kadar sevdiğin oradaki anılarınla orantılıdır. Yaşadığın güzellikler kırıklıklarının üzerindeyse her zaman içinden sempati duyarsın o uzaklığa. Sanırım bana yaşatılan güzellikler, heyecan ve hevesler bir hayli güzeldi ki hiç aklımdan çıkmaz o ışıklı şehir ve sen… 

 

Yaşamın kıyısında durup sonunu seçemediğin, seni kucaklamayı hevesle bekleyen kocaman bir deniz gibidir aşk. Kalbindeki ritmin hızlanmasıyla başlar ve süresini tamamlayana kadar devam eder. Bazısına kısa sürede gelen bir son çizilmiştir, bazısına da ebedi mutluluklar yazılmıştır. Ne olduğunu tam çözemediğim bir iletişimle bir yerlerde hep varsın. Buna düşünce gücümü denir, olumlu enerji yollamak dedikleri bumudur? Çözümlemek zor. Aklımdan geçenlerin kısa sürede karşımda belirmesine alışık değilim ben. İstediklerime ulaşmam için uzun yolları geride bırakmalı, mücadele etmeli, zaman harcamalı, emek vermeliyim. Böyle yaşadım, böyle alıştım. Belki de bu yüzden ne temelli giden ne temelli kalan ama hep var olan tavrına hiç alışamadım. 

 

En kaybettiğini düşündüğün anlarda bir sms, bir e-mail dir ya tekrar içini ısıtan, işte böyle süreklilikle var olan bir anısın. Anısın çünkü gerçeğe de dönüşmeyen, bugüne anlam katamayansın. Var olduğun kadar yokta olmayı bilirsin. Ama tam yokluğun hissedilirken birden çıkıp gelebilirsin de. Dedim ya bir şehri ne kadar sevdiğin yaşadıkların ve oradaki anılarınla orantılıdır. İşte ben bu yüzden dünyanın neresi aklıma gelirse gelsin ebedi bir hayranlık ve özlem duyuyor olacağım. Sana, gülen gözlerine, derin anlam taşıyan bakışlarına ve Paris’e… 

 

Senin şehrine gelmek, yürüdüğün yerlerde dolaşmak nasıl bir anlam taşır bilemiyorum. Hala cesaretimde yok aslında. Eminim her kaldırım taşında, her cafe de seni arayacaktır gözlerim. Ve göremediğim her karede büyüyecektir sinirim. İyisi mi ne yakın, ne uzak! Her zaman ki gibi tam ortasında kalmalı bu aşk. Ama anı olmalı ve dilden dile dolaşmalı. En azından sen ve ben dışında birkaç kişi daha okumalı, anlamalı. Seni, beni ve aramızda aşamadığımız bir uzaklık olan Paris’i. 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..