Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Sen bana şiir oku

Sen bana şiir oku
 

Sen bana şiir oku Nazım'dan olsun Piraye'ye yazılmış gibi içten . Can yücel dizelerindeki gibi aşk kokan . Sen bana bir şiir oku içinde sevgin olan, Cemal SÜREYA'da kaybolayim , Özdemir ASAF'da bulayim kendimi . Sen bana bir şiir oku ben senin dizelerinde kaybolayım, yüreğinden geldiği için dalıp gideyim yüreğine..

Sen bana şiir oku, Aziz NESİN gibi olsun sözcükleri ama tutuklanmasın kelimelerin, Ahmet ARİF gibi hasret çekmesin prangalar eskitmesin hasretimle, hasret çekmesin yüreğin yüreğimiz.. Usta şairler gibi olsun şiirin dizelerinden aşk damlasın şarap olsun yaksın içimi,aşk koksun satırları name name sen koksun..

Sen gözlerime bakarak oku kafiyeli şiirleri, gözlerindeki tebessümü göreyim, yüreğine dalayım yüreğinde kalayım. 

Sen bana şiir oku sesinde kaybolayım, sen bul beni yüreğinde olayım, 

Sen bana şiir oku dizelerinde aşk olsun, 

Nazım Hikmet gibi, 

Can Yücel gibi, 

Özdemir Asaf gibi, 

Cemal Süreya gibi, 

Ahmet Arif gibi olsun 

Sen bana şiir oku..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..