Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Seni, Çok Seviyorum...

                                                                              Seni, Çok Seviyorum...
 
Sevdiğim şarkıları yere, göğe dillendirdim. 
 
Başımın üstünde görsel bir şölen sergileyen bir tarafı kremsi beyaz, diğer yanı açık pembe bulutlara sevgi sözümü verdim. Sizleri çok seviyorum, çok mutluyum, dedim.
 
Dost rüzgarlar, bütün bunlara karşılık olumlu yüzünü gösterdiler. Yumuşak rüzgarlarını getirdiler bedenime. İçime, sevgiden dünya kurdular.
 
Sonra kendisine minnettar olduğum ve şükran duygularımı sunduğum doğa anamız, zarif sesiyle benliğini duyurdu bana. Seni, tarifsizce çok seviyorum, dedi. 
 
Bende, aynı alçakgönüllülükle karşılık verdim güzel doğa anamıza. Seni, en kalbi duygularımla çok seviyorum, dedim...
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..