Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
İnançlar
 

Seni asanların tanrısı benim değildir...

Seni asanların tanrısı benim değildir...
 

İnaç özgürlüğü isteğiyle yola çıkanların kurdukları idam sehpasıdır. Bütün kadınlara İthaf Olunur.


Özgürlüğün ve Sevginin İdamı için

Siyahı hiç sevemedim
hep
yoksunluğu, yokluğu, vakitsizliği
ve çaresizliği
anlattığı anlarında karşılaştım
Fakat bu,
aklıma hiç gelmezdi
Tanrıların
güzellikler bağışladığı sen de,
senin başında
siyahların olacağını,
bunları düşünemezdim

Senin için
neleri seslendirmeliyim, neler dilemeliyim
şu halimle bilmiyorum
hep birşeyler eksik kalacak
beni duyamayacaksın
biliyorum,
ama yinede demeliyim
güzelliğine,
yüzündeki onura,
gözlerindeki ateşe hayranlığımın
bütün halleriyle
"Seni seviyorum" demeliyim

Seni gördüğüm vakitti
yürek titremelerime,
ruh acılarıma
ne diyeceğimi bilemedim
lanetler dillendirebildim sadece
o gününün
kurgulayıcılarına
o yaşamının kurucularına
yaşamın önünde
gök yüzünün altında
toprağın üstünde
ağaçların ve denizlerin karşısında

Kuşların kanatlarının değdiği yerde
karşında ve ardında duranlara
kanlı elleri ve
kan dökesi gözleriyle
senin endamını seyreyleyenlere
sessizliklerin
ve
korkuların yaratıcı tanrılarına
lanetler okumalıyım
ki
"Seni seviyorum" diyebilsin yüreğim

Senin için
yüreğinin gücü
yüzünün onuru
gözlerinin ateşi için
göz yaşı döküp sızlanmayacağım
seninle gidenler
ve benim gidenlerim
tutunduğum
halleriniz ve hayallerinizdir
kalacak olan yüreğinizdir
Gözlerim, ellerim ve nefesim
yetmezliğe dönsede
yüreğim, aklım ve aşkım
hep Özgürlüğe
hep Senin Yollarına düşecek
Yalnızca sen olsanda
bu yol
bu yaşam
bu dünya bizim
Ve bilki,
Seni asanların tanrısı, benim değildir sevgilim...

Deyişler yazım tarihi : 7-1-2008 .
Blog yazım tarih : 11-1-2008
 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..