Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Senin adını koydum şiirlerim klasörüne!!

Sürekli sallanan bir köprüyüm ben

Hani senin hep üzerinden geçtiğin

Ezmek için özellikle beni seçtiğin

Minnacık bir bedenden ibaret değil ağırlığın

Dayanamıyor kalbim, titriyor dizlerim

Ama ağırlığından değil heyecanımdan

Kocaman bir parçasın çünkü canımdan

Sensizliğim kilitliyor adımlarımı

Korkuyorum geleceğe adım atmaktan

Işığımı yansıtamıyorum önüme

Sendeliyorum düşecek gibi oluyorum

Bıraktığın halimle şu anki halime bir bak

Geçmişteki gülümsemelerimi çok özledim

Aylaklığımda sen yoktun çünkü

Ama yine de teşekkür ediyorum sana

Yaptıkların bana neler yazdırdı gör işte

Tahmin edemeyeceğin kadar kalabalık oldular

Senin yeni adını koydum şiirlerim klasörüne

Ama bana özel

Sayıklarsam duyarsın ancak


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..