Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Senin dinin sana, benim dinim bana

Geçenlerde DTP'den birileri çıkıp şov yaptı mitingde. ''Askere sıkılan kurşun onu bulsun'' diye. Bazı gafillerde atladılar bu oltaya. 'İşte, ne kadar güzel askeri korumaya çalışan biri' sandılar. Cümlenin devamını dinlemediler. Biz de o teröriste sıkılan kurşunun önünde duracakmışız. Bir zamanlar birileri gelip Peygamberim'e dediler ki: '' Tamam, kabul. Bir yıl biz senin dinini, bir yıl da sen bizim dinimizi yaşa! Eğer beğenirsek müslüman olalım'' Allah Kafirun suresi ile cevap verdi: Siz benim inandığıma inanmazsınız, ben de sizin dininize inanmam. Siz benim dinime inanlardan değilsiniz, ben de sizin dininize inananlardan değilim. Sizin dininiz size, benim dinim bana''. Benim Genelkurmay Başkanı'ma, muhalefet liderime ve orduma dil uzatmayı maharet sanan o zavallıların neye inandıkları ortada. Biz bu topraklarda kardeşliğe inanıyoruz. Onlar Irak, İran, Suriye ve Türkiye'deki Kürtleri birleştirip yaşadıkları bölgeleri kapsayan emperyalist uşağı bir ülke kurmak istiyorlar. Biz vatandaşlığı, din kardeşliğini, birlikte güzellikleri yaşayabileceğimizi, onlar ise ayrılığı hayal ediyorlar. Benim Askerim vatanının bölünmemesine, huzurun ve gelecekte yüksek bir Türkiye'nin var olacağına inanıyor. Onlar bölmeye. Askerim ülkesi için ölüyor, onlar IRKÇILIK'ları için. Ben DTP'lilerin bu tuzak kokan sözlerinin yanıtı olarak derim ki: ''Dağa çıkmana sebep olan ne hatam varsa gel, konuşalım. Ama hatam birlikte yaşamak ise, sen ayrılmak istiyorsan hodri meydan. Sen benim inandığıma, inanmazsın ben seninkine. Sen zaten benim inandığıma inananlardan değilsin, ben de seninkine inananlardan değilim. Senin inancın sana, benim inancım bana.''

Bu arada sadece 3 kişi mi sana karşı sanıyorsun zavallı zihniyet? Senin 'Benim ırkım' dediğin güzel insanlarımın arasında dahi birlikteliği isteyenler var. Bölmeye çalış bakalım, nasıl olacak? Adam Kürt, karısı Türk. Adam Kürt , karısı Çerkez veya Laz. Önce o adam namusunu senin bu zavallı zihniyetine karşı korumaz mı sanıyorsun?

Yeter artık!!! Ne alem kör, ne de adem sahipsiz. O asker de, bu ülkesini korumaya çalışan birey de sahipsiz değil. Senin harcadığın ve bana kurşun sıkan o bilmeyen gençlere dahi sahip çıkacak kadar büyüğüz. Saygıyı öğren!

 
Toplam blog
: 13
: 658
Kayıt tarihi
: 26.10.07
 
 

Erzurum, 1964 doğumluyum. Emekli subay, Mak. Müh. ve Uzm. Psk. danışmanım. Bir özel eğitim ve rehabi..