Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seninle gurur duyuyorum kızım…

Bölüm1

OKS sınavından çıkarken moralinin bozuk olduğu yüzünden okunuyordu. Doğrusunu istersen bende korktum, sana olan sonsuz güvenime rağmen. Hele birde annene sarılıp ta hıçkırıklarla ağlayarak, ’’ kötü geçti ‘’demedin mi, çok üzüldüm o anda. Tabii ki sana hiçbir şey hissettirmemeye çalışarak ve tam tersi davranışlarla, ’’üzülme kızım, sana öyle geliyordur, sen yine de genelinden iyi yapmışsındır .’’ diyorum.

Bir yandan üzülüyorum, diğer yandan bu kadar çok çalışıp ta başarısız olması haksızlık diye kendi kendime söyleniyorum. Ve doğal olarak kendimi suçluyorum. İyi bir baba olmanın gereklerini yerine getirseydin böylesine süper bir kız bu durumlara düşmezdi diye. Evet, ben sana gerektiği gibi yardımcı olamadım canım kızım. ne seni özel okullarda okutabildim ne de özel hocalardan ders aldırabildim. Bırak hepsini çok şöhretli bir dershaneye bile gönderemedim.

Ne yaptıysan sen kendi kendine yaptın. Tırnaklarınla kazıyarak adeta zorla kopararak, kazandın. Ah, birde çok iyi geçmiş olsaydı, sınavın. Sonuç ne olursa olsun şunu iyi bil ki kızım, sen benim biricik kızımsın ve hep öyle kalacaksın ve biz sürekli yanında olacağız

Biz çok iyi ve mutlu bir aileyiz. Bazen parasızlık beni isyan noktasına getiriyor ama diğer yönlerden düşünüp te şükrediyorum. Çünkü bizim parasızlıktan başka hiçbir eksiğimiz yok ki kızım. Hepimiz sağlıklıyız. Birbirimize çok düşkünüz, bir arada olmaktan mutluyuz. Ve çok iyi, çok çalışkan iki çocuğumuz var. Birisi dünyalar güzeli Ayşenur’um diğeri dünyalar tatlısı Mustafa’m. Anlayışlı, hiçbir zaman aşırıya kaçmadan istekleriyle ve olabildiklerince çalışkan iki çocuk. Özellikle sen, bütün anne, babalar çocuklarına çalış çocuğum derken biz sana hep yeter kızım, dinlen kızım dedik. Sen çok çalıştın kızım.

Bulundukları şartlara aldırmadan mücadelelerine devam eden süper bir aileyiz. Başta bir mıknatıs gibi bizi sarıp sarmalayan, dünyanın en fedakâr eşi, en fedakâr annesi ve de sizler. Evet, yine de içinizde en şanslı olan yinede benim. Bu mükemmel bireylerden oluşan aile benim, benim ailem. Benim tüm hatalarıma, sizlere çektirdiğim tüm sıkıntılara karşın bana hep gururlar, mutluluklar yaşatan bu aile benim. Onun için hiç üzülme kızım, biz hep birlikteyiz ve birlikte kalacağız.

Bölüm 2

Bugün OKS sonuçları açıklanıyor. Ben internet başındayım sonuçları bekliyorum. Annen de benden veya senden telefon bekliyor. Ama nedense bir türlü gereken siteyi açamıyorum.

İnternetten anlamada gayet de iyi düzeydeyim ama heyecan mıdır bilemiyorum, hala beceremedim. Ve işte telefonum çalıyor ve ‘’Ayşe’m’’ diye arıyor. Yine moralin bozuk,

Sesin çok titrek geliyor.’’Baba, ben sonucumu öğrendim. Herhalde Gaziantep Fen lisesini çok az bir farkla kaçırdım. Onun haricinde Gaziantep’te ki tüm okullara girebiliyorum. Puanım ise sadece 407.’’ Diyorsun. Ve başlıyorsun ağlamaya. Ben bir yandan aldığın puanın yüksekliğine seviniyor, diğer yandan seni teskin etmeye çalışıyorum. Yapma be kızım senden çok fazla olanakları olmasına karşın senden o kadar daha çok başarısız olan var ki.

Sen süpersin kızım. Sen bir tanesin kızım. Seni çok seviyorum. Ben seninle gurur duyuyorum kızım. Canım kızım…

09.07.2007

saat. 11.00

Bu yazının 1. bölümü OKS sınavı günü sınavdan sonra 2. bölümü OKS sınavı sonuçları açıklandığı gün doğaçlama olarak düzeltmeden yazılmıştır.

 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..