Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seninle her şeyim ben!

Seninle her şeyim ben!
 

Alıntı


Öyle bir girdin ki hayatıma seninle yeniden keşfeder oldum kendimi,iyi yönümü,kötü yönümü seninle şekillendirdin.Bazen çocukmuşum ben,bazen kocaman bir kadın,bazen şımarık bir genç kız,bazen uykucu bir bebek,bazen cesur bir savaşçı,bazen ürkek,bazen şair,bazen aşçı,bazen hizmetli,bazen ben,bazen sen,sen sen sen …seninle her şeyim işte ben.
Hiç tükenmek bilmeyen esnemelerimde ‘ne yapacağız senin bu uykucu hallerinle uykucu bebeğim…’ dersin ya bana,işte o zamanlarda gerçekten gözünü hep uykuya kapayan,kimi zaman uykusunda meleklere gülen kimi zaman korkarak irkilen o küçücük bebekmiş gibi hissediyorum kendimi.
Şımarıklığım tutar hani,ilgin,sevgin sadece bende olsun diye çocuklaşırım,küçük bir kız gibi masal diye diretirim bile,öyle çocuk olurum seninle.Hiç de hayır demeyen sen kimi zaman güzel aşkları,kimi zaman bizim aşkımızı masal yapıp da anlatırsın o haylaz çocuk olduğum anlarda…
Unutulmaz güzelliklerle renklendirdiğin anlarda hayatımı,aşk oluyorum ben,aldığın solukla içine dolmak,her bir hücrende seni yaşamak için aşk oluyorum.
Sana süslendiğim,sadece senin beğenmen için giydiğim kıyafetler takındığım ağır havamla kocaman bir kadın oluyorum ,hani birde bakıp gözlerime ‘ne kadar güzel olmuş benim sevgilim bugün..’ demez misin? İşte o kadın olmaya çalışan tarafım bir keyifleniyor ki sorma yani…
Seninle cesaretim artıyor,yüksekten bakmaya korkan ben en uçarı yüksekliklere göğsümü gere gere tırmanıyorum,korktuğum karanlık hiç keşfedemediğim aydınlıklar oluveriyor,cesur oluyorum seninle.
Sensizliğin dem vurduğu zamanlarda savunmasız oluyorum hep.Sana,sözlerine,bir bakışına hasret kaldığım o anlarda ürkek bir kedi gibi savunmasız oluyorum işte.
Aşkın beni şair,yazar,bazen besteci bile yapıyor.Gözlerinde kaybolduğum zamanlarda şiirler okuyorum en kuytularımda saklı sözlerimi çıkarıp gün yüzüne,saatlerce yazı yazıyorum senin için ünlü bir yazar edasıyla,nağmeler senin için diziliyor zihnime,sana beste oluyorlar gönlümde…
Beceremediğimiz mayonezi yapmaya çalıştığımız o gün hizmetinde bir yardımcı gibiydim.Sana hizmet etmenin keyfini de hissettim ‘yumurta ver bitanem,limon nerede kuzum,şimdi yağı çook yavaş koyacaksın sevgilim…’’ diye koşturdun beni,ama hayatımın mutfakta geçirilen en keyifli zamanıydı o gün.
Sen oluyorum ben her dileğinde,her sözcüğünde.Senin dileklerini emir sayıyor gönlüm ve sen olmak için aşkına seve seve hizmet etmeye çabalıyor.
Ben ‘muffin yapıyorum çook güzel’ diyorum,sen ‘bende waffle çok severim bana da yap’ diyorsun,bu konuşmada ne kadar birbirimizi anlayamamışta olsak : ) senin sevdiğini söylediğini yapmak için sıvıyorum kolları.İlk seferde birazını heder etmiş olsam da güzel bir waffle çıktı ortaya,sen sevdiğin için öğrendim sen bir gel ben yapmaz mıyım hiç.İstekleriniz benim için emirdir sevgilim : )
Sen istersin (gerçi istemezsin) ben sen olurum.Şunu yap,bunu yap dediğin istisna zamanlar vardır hem de çok istisna.Sen demesen de ben sen oluyorum her cümlende,her isteğinde…
Bazen aşçıyım,bazen şair,bazen kadın,bazen çocuk,bazen sen en çok da sen…
Fark etmeden her şey oluyorum işte seninle…
‘Geçen gece ağladığında öldüm sandım,bütün yeryüzü üzerime çöktü sandım o kadar çok üzüldüm ki,benim bitanem benim yüzümden ağlıyordu,senin damlalarını avuçlarımda topladım boynuma astım,seni bir daha bu hale getirmeyeyim bu bana ders oldun diye…’ sen benim kalbimi ben senin kalbini emanet saydığımız için biz oluyoruz.Bana bu mesajı yolladığın o günün sabahında seninle her şey olduğumu fark etmiştim ben.
İyi ki varsın hayatımda ve iyi ki beni ‘her şeyin’ olmak sıfatlarıyla şekillenir hale getirdin.
Seni çook seviyorum sevgil

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..