Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sensizliği beceriyorum...

Sensizliği beceriyorum...
 

Galiba
Emin değilim...
Ama galiba;
Sensizliği beceriyorum.
Gözlerime bakarsan anlarsın,o hüzün bulutları yok artık,
Eskisi gibi acı da çekmiyorum gülmeyide öğrendim,
Sevgimi yenmeyide.

Bilseydim...
İçimdeki yangının geçte olsa söneceğini
Hiç yanmazdım senin için.
Sabahlamazdım geceleri seni düşünerek,
Başka sevdalara da açardım gönlümü isteyerek.
Yazmazdım ayrılık şiirleri her mısrası adınla bitecek,

İzin vermezdim gözyaşlarıma ;
Bende gülerdim hayatın gelişine kahkahalarla.
İzin vermezdim
Gönlümdeki sevgi çiçeğini yaratan tanrı olmana,
Mecnun olmazdım o sevda çölünde aylar yıllar boyunca.

Sokağından her geçişimde kalbim çarpmazdı heyecanla,son hızla.
Yaşardım tüm mevsimleri dolu dolu ilkbaharmışçasına.
Sadece maviyi değil tüm renkleri severdim,
Dedim ya bilseydim seni hiç böyle özlemezdim.
Emin değilim...
Ama galiba;
Sensizliği beceriyorum.

Mustafa KAÇAN
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..