Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Acımadın ki...

Acımadın ki...
 

Bıktım isyanlardan tanrıya yakarışlardan...
Vefasız sevgilileri...n ihanetinden yorgunum.
Hayırsız, riyakar gözlerden de bıkkınım,
Aslında;
Kendime, benliğime de kırgınım.
Küskünlüğüm söz geçiremediğim kalbime ,
Kaçıncı yeminim ki bu bir daha sevmem diye.
Kaçıncı azarlanman bu yaralı gönlüm
Söyle aşktan yana ?
Güvendiğim bir sen olmuştun bana yakın, yüreğimden yana...
Gönül kafesime koyup kapısını kilitlediğim,
Büyük yeminlerle bağlandığım.
Tüm bunları yaparken ben, senin üç pula sattığın
Şimdi...
Ne yüzle bakarsın gözlerime
Hangi ihaneti tutan ellerini uzatırsın bana
Sen farkında değilsin ama başkasının kokusu var saçlarında.
Söyle nasıl bir şey olmamış gibi dokunurum sana ?
Nafile ; dökme boşuna inanmam o timsah gözyaşlarına.
Bilmez miyim sanıyorsun ?
Eller dokundu öpmeye kıyamadığım dudaklarına.
Yalan bilmezdin eskiden, şimdi... diyorsun ki ;
Yokluğunda hep sen vardın rüyalarımda.
Gözlerin sevda dolu bakardı ya hani hep bana
Şimdi onlarıda ortak etmişsin inanmadığın yalanlarına.
Görmüşler başkalarıyla seni ucuz meyhane masalarında,
Neşe katıyormuşsun elin sarhoşlarına kahkalarınla.
Söyle nasıl bir şey olmamış gibi cAn'ım derim ki sana?
Kısacası...
Acımadın bıktırdın beni sevmekten, sevilmekten yana,
En büyük darbeyi vuran sen oldun
Tam aradığımı buldum dediğim anda.

 

Mustafa KAÇAN

birbey

Şiir ve yazılarımın her hakkı saklıdır.

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..