Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Serseri sevda

Serseri sevda
 

Serseri bir sevdanın acemisiyim ben, düşkapaklarım ardına kadar çocuk…

Siyah çizmelerin çiğnediği bir çiğdemdim, yine çiçeklenirim, her sevda açacak bir bahar bulur kendine!

Bütün sancılar bir bilinç bulur mu? Araladım kapılarımı eşanlamlı tezatlarda tattım tankızılı, gündoğumunda, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden aldığım acılarımı

Nazlı erguvanların yaraladığı boşluğa sığınmış şiirleri aradım.

Uçurtmaları koparıp iplerinden kandan çıkardım ellerini çocukların…

Türkülere ses oluyorum, toprağa nefes, mahpuslara güneş oluyorum, yaş aldıkça genç oluyor sevdikçe seviyorum…

 
Toplam blog
: 15
: 1109
Kayıt tarihi
: 01.03.08
 
 

Dershanede rehber öğretmenim. Tokatlıyım...