Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Sevabına anket

Sevabına anket
 

Kızılcahamam kampında, Başbakan, adamlarına demiş ki: %58, i boş verin, %42, yi araştırın, analiz edin. %42, kimdir, nedir, neden HAYIR, demişler. Başbakan biliyor ki, %42 saftır. Karışığı yoktur. İçinde, MHP, SP, BDP, ve diğerleri, bulunmaz. Bana göre, %42 CHP dir. Bunun araştırılıp, analiz edilecek bir yanı yoktur. Başbakan bir de anket yaptırmış. Referandumdan sonra, bu gün seçim olsa ne olur, anketi. Anketin sonucu, tam da Başbakanın istediği gibi, AKP %46, CHP, %26.5. CHP nin buçuğu da var. Anketör patronun açıklamasına göre, Referandumda evet diyen %58 in, %32 si, Hayır diyen %42, nin, %46, sı, neden, evet, neden, hayır, dediklerini , bilmiyorlarmış. Bu analiz, bence anketin inandırıcılığını sıfırlıyor. Anketçi, kimin arabasına binerse, onun düdüğünü çalar. Evet diyenleri bilmem ama, hayır diyenler, anayasa değişikliğine, hayır demediler. Onlar AKP ye HAYIR dediler. Bunun, araştırılacak, analiz edilecek nesi var ki?

Mücahit Erbakan, 84 yaşının baharında, SP, Genel Başkanı oldu. Allahın bildiğini, kuldan saklamam. Erbakan, benim hiç tutmadığım bir siyasetçidir. Bana göre, bir siyasetçi bile değildir. Dini, siyasi amaçları için kullanan, siyaset dışı biridir. 84 yaşında, üç kişinin yardımı ile, koltuğuna oturabilir iken, hala neyin peşindedir, anlamak mümkün değil. Bence, Numan Kurtulmuş, SP den ayrıldı, kurtuldu. Siyaset, ince iştir. Yalanı, dolanı vardır. Tanrıyı ve dini, bulaştırırsanız, günaha girersiniz. Günahlarınız, sadece siyasi günah olmaktan çıkar. Kul, af eder de, Allah, af eder mi, bilemiyorum. Başbakan, keşke, Erbakan ı da, sevabına, Kızılcahamam kampına götürseydi, hem feyiz alırdı, hem de muhterem Erbakan hoca efendi, şifalı sulardan şifa bulurdu. Bana kalırsa, Başbakan, SP deki durumu analiz ettirip araştırsın. Bir de anket yaptırsın. Yararlı olabilir. Bu anketi, sevabına yapacak bir şirket bulunur mu acaba.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..