Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '17

 
Kategori
Aile
 

Sevgi, Bir Üretim Biçimidir

Sevgi, Bir Üretim Biçimidir
 

Sevgi; Bir üretim biçimidir...
Annen, baban, kardeşinle bile...
Karşılıksız sever ve devamlı veren sen olursan, birkaç eloğlu görür takdir eder, belki.
Ama fakat lakin, bu senin görevin olmuştur da, ve kusur edersen ifa da, nefret edilir sizden))))))))

Hani şarkıda olduğu gibi, "kardeşin duymaz eloğlu duyar" misali...

------------0-------------
Unutun yukarıda yazdıklarımı....

Ben; hem Anne tarafından, hem de Baba tarafından çoğumuzun olduğu gibi "köklü" bir sülalenin ferdiyim ister "inanın ister inanmayın" sülalemin fertlerinin her birini ayrı ayrı sevmekle birlikte, hiçbir zaman beni sevmelerini beklemedim.

Sevgilerini resmen gasp ettim çünkü.
Tehdit ettim, beni sevmeye mecbursunuz diyerek. "Sevgi verilmez, alınır" sloganıyla sırnaştım sıvandım üzerlerine adeta.

Bu öylesi bir "sevgi" ki, yıllarca (25-30-40 yıl) görmesem de, karşılaşmalarım bir iki günlük ayrılık samimiyetinde oldu.

Herkes elbette kendi hayatının başrolünü oynuyordu zaman ve mekanlar her ne kadar farklı olsa da sahnemiz değişmiyordu.
Benim geniş sülalem de her türlü dünya görüşüne sahip akrabalarım var.
Muhafazakarlar çoğunlukta sosyalistler de var, liberaller de. 5 vakit namazını kılanlar da var, sadece cuma namazıyla idare edenler de.

Hiç namaz kılmayıp oruç ve kurban ibadetini gerçekleştirenler, hatta deistlerle hiç inanmayan da bulunur.

Fakat dünya görüşleri ve pratik ne olursa olsun.
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk e olan vefa borcu unutulmaz..

Hz Muhammet (sav) da muhabbet duyulur.

Her fırsatta Allah'a sığınılır ve Allah'dan başka bir şeyden medet umulmaz, korkulmaz da.

Dedim ya Sülale geniş diye, anarşistler ve her şeye karşı olanlar da mevcut.

Açıkcası binlerce yıllık bu kadim coğrafyada bizim dedelerimizin ve onların dedelerinin de, teri bulunmakta.

Bütün bu özellikleriyle Türkiye'nin bir parçası ve Türkiye'nin bütününün özeti gibidir bizimkiler... Sizinkilerin , sizin ecdatlarınızın olduğu gibi.

Siyasi söylemler, siyasi hararet bir gecemizi meşgul edebilir belki, fakat yaşam süremizi kapsaması ve karşılıklı duyulan sevgiyi törpülemesine müsade edilmez...

Sevgi, bir üretim biçimidir.
Ve üretmeye diğer bir anlatımla sevmeye mecbursunuz...

Ülkenin millileşmiş şahsiyetlerini, Peygamberi islamı karşılaştırmadan sahiplenmeye, bu değerleri kişisel siyasi amaçlarına alet etme yanılgısına düşenlere itibar etmeden yaşamayı öğrenmeye, sevmeye ve çocuklarımıza herşeyden önce sevmeyi öğretmeye mecburuz.
Eğer biz sevmez ve geleceğe sevgiyi miras bırakamazsak.
Siyasi hareketlerin gazı tükenince yalnızlaşacak ve yok olacağız...

Önce ailenizi ve akrabalarınızı sevin ve bu sevgiyi mümkün mertebe karşılıksız olarak ülkenize ve tüm dünyaya yayın..

Eveeeetttt değerli akrabalarım, bu bayram harçlıklarımı arttırmanızı özellikle istiyorum. Yok tatildeyiz, evde yokuz hastayız ölüyoruz dinlemem...
Hele bayram harçlığı vermemek için erkenden öleniniz olursa vay haline, tatile çıkıyorum para lazım hısmım/akrabam))))))))))

Şimdiden hayırlı bayramlar)))


Ş.D

 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..