Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili torunum

Sevgili torunum
 

Sana geçte olsa bir şiir yazdım

Sakın üzülüp durma torunum benim

O güzel adını kalbime kazdım

Kusuruma bakma Suheyb’im benim

*** *** ***

Özenle sakladım oyuncağını

Evini, barkını şen ocağını

Şanlı sancağını, al bayrağını

Yad ele bırakma torunum benim

*** *** ***

Çok uzaklardasın başka diyarda

Gelmemiz kaldı bir başka bahara

Çocuğum ne olur bazen sen ara

Ağlayıp durma ha Suheyb’ım benim

*** *** ***

Londra’nın durumu, havası nasıl

Betül’ün Roza’yla arası nasıl

Bizleri sorarsan bir başka fasıl

Boş yere akma ha torunum benim

*** *** ***

Unutma sakın ha dedenin sözü

Vatanı bölmesin yabanın gözü

Seni aldatmasın namerdin özü

Güvenip yatma ha Suheyb’im benim

*** *** ***

Adını andıkça ciğerim kanar

Irak ellerdesin yüreğim yanar

Babaannen ağlar, hep seni anar

Sılayı unutma torunum benim

*** *** ***

Hayal etmek bazen cihana değer

Torun sevgisi çok tatlıymış meğer

Bir gün buralardan göçersek eğer

Aslını unutma Suheyb’im benim

Abdülkadir Güler

03 Şubat 2006

04 Nisan 2006 Söke

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..