Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgilim beni aldatınca eşimin neler çektiğini anladım, bir yol gösterin

hortogludorduncubakis@gmail.com 

 

Sevgilim beni aldatınca eşimin neler çektiğini anladım, bir yol gösterin 

 

“Çok iyi bir evliliğim vardı. Ben de eşim de çok mutluyduk. 

 

Bundan bir yıl önce internette bir kadınla tanıştım. Bir süre sonra da görüşmeye başladık. Onu öylesine seviyordum ki gözüm kimseyi görmüyordu. 

 

Artık doğru düzgün eve de gitmiyordum. Neredeyse her akşam onunla buluşup sabahlara kadar eğleniyorduk. Onun da beni çok sevdiğine inanıyordum. 

 

Bir akşam ona ‘Eşimden boşanıp kendisiyle evleneceğimi, ’ söyledim. Sevinçten havalara uçtu. Bir de parmağına pırlanta yüzük taktım. Böylece kendi aramızda nişanlandık. 

 

Eşime, ‘Bir başkasına aşık olduğumu, kendisinden boşanmak istediğimi, ’ söyledim. Çok üzüldü saatlerce ağladı. Buna rağmen, valizimi hazırlayıp evden ayrıldım. 

 

Kızımın ağlayarak, ‘Babacığım lütfen bizi bırakma!’ sözleri halen kulaklarımda… 

 

Ama sadece o kadını düşünüyordum. Bir ev kiralayıp onunla yaşamaya başladık. Eşime para göndermemi bile engelledi. Eşime açtığım boşanma davası halen devam ediyor. 

 

Eşim, beni defalarca arayıp, 5 yaşındaki kızımın hatırı için, eve dönmemi istedi. 

 

Sevdiğim kadın, kızımla görüşmemi dahi istemiyordu. Ben de o ne dese onu yapar, hale gelmiştim. 

 

Bundan bir ay kadar önce, bir sabah, 2 gün için iş seyahatine gitmek üzere evden ayrıldım. Ancak, seyahate gitmemi gerektiren sorun çözülünce gitmekten vazgeçtim. 

 

Akşam eve gelip, anahtarla kapıyı açıp içeri girdiğimde, gözlerime inanamadım. Sevgilim ve hiç tanımadığım bir kadın, iki de erkek eğleniyorlardı. 

 

Sevgilim de adamlardan birisiyle sarmak dolaştı. Beynimden vurulmuşa döndüm. Beni görür görmez şaşırdı. ‘Bunlar benim yakın arkadaşlarım, hani iki gün sonra gelecektin?’ dedi. 

 

Meğer kadın benim param için benimle birlikteymiş. Kendimi çok kötü hissettim. Hiç sesimi çıkartmadan oradan ayrıldım. 

 

İçim yandı. Aldatılmanın ne kadar acı verici olduğunu yaşayarak öğrendim. Evime dönmeye karar verdim. 

 

Eşimi aradım. Cep telefonu kapalıydı. Sonra onun en yakın arkadaşını arayıp bilgi almak istedim. ‘Verdiğim nafaka yetmediği için, eşimin, telefon faturasını dahi ödeyemediğini, herkese borçlandığını ve bu nedenle eve de haciz geldiğini, ’ söyledi. 

 

Ayrıca eşim depresyon tedavisi görüyormuş. Kızım da çok zayıflamış ve hastaymış. Her kapı çalındığında ‘Babam geldi’ deyip kapıya koşuyormuş. Çok üzüldüm. 

 

Ne yapacağımı bilemiyorum. Acaba kızım da annesi de beni affederler mi?’ bilmiyorum. 

 

Bu arada birlikte olduğum kadından onlarca özür mesajı geliyor. Bana tüm yaptıklarına rağmen, halen onu seviyorum. 

 

Bana bir yol gösterin.” 

 

*** 

 

*Yaptıklarınız gerçekten çok yanlış. Hem bir başka kadınla yaşayıp hem de eşinizden ve kızınızdan maddi desteğinizi çekmenizi ve özellikle kızınızla görüşmemenizi hiç anlayamadım. 

 

*Elbette yapılan bu büyük hatayı onarmak hiç de kolay değil. 

 

*Öncelikle eşinizin maddi sorunlarını çözün. Hesabına yüklü bir para yatırın. 

 

*Eşinizden, pişmanlıklarınızı anlatmanıza izin vermesini isteyin. Telefonla görüşemezseniz bir mektup yazın. Tüm hatalarınızı itiraf edin. 

 

*İletişim kurmayı yine de başaramazsanız, ortak dostlarınızdan yardım talep edin. 

 

*Lütfen, o kadının, mesajlarına ve güzel sözlerine yeniden kanmayın. 

 

*** 

 

Değerli okurlarım, görüş, düşünce, yorum ve sorularınızı içeren mailleriniz için çok teşekkür ediyorum. Gelen maillerin çokluğu nedeniyle zaman zaman cevaplarım geciktiği için sizlerden çok özür diliyorum. 

 

Sağlıklı ve mutlu kalın 

 

Cengiz Hortoğlu 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..