Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Aile
 

Sevgiye dair bir şeyler

Sevgiye dair bir şeyler
 

Bu hafta 5 gün senelik izin aldım.kendime ve 5 yaşındaki oğluma biraz vakit ayırmaktı amacım.Oğlumla daha çok beraber olmak, baba-oğul daha çok şeyleri paylaşmaktı niyetim. Nitekim öyle oldu. Oğlumla daha çok yakınlaştığımız gördüm. Çünkü sürekli annesini sorar, ne zaman gelecek diye beni fazla umursamazdı. Tabii yavaş yavaş büyümesinin de etkisi var. Kişiliği oluşuyor, erkek olduğunun farkına vararak daha çok bana yaklaşıyor. Bana daha çok soru soruyor.

Anne ve baba olarak çalışan kişiler olduğumuz için çocuğumuza yeterince vakit ayıramıyoruz. Akşam olup da eve geldiğimizde ise yorgun olduğumuz bahane edip kendi haline bırakmak daha kolay geliyor çoğumuza. Halbuki tam bizlerin bir şeyler verip onları eğitebileceğimiz anlar bu anlar. Kendilerine model aradıkları zamanlardayız. Bizler ne yaparsak onlar da bizlerden onları alacaklar. Daha sağlıklı bir nesil yetiştirebilmek için hem çocuklarımızla daha çok beraber olmalıyız hem de onlara toplumsal yaşamda doğru olanları göstermeliyiz.

Ben de böyle bir hafta geçirdiğimi düşünüyorum oğlumla. Kesinlikle yatma konusunda ısrar etmedim, yemek yemezsen istediğini yapmam demeden tamamen olayları olması gereken bir akışa bıraktım örneğin. Acıktığında baba açlıktan ölüyorum demesi benim için daha güzeldi aslında. Yanında olmadan kendi başına yemeğini yemesi bile benim için çok hoş oldu.

O minicik ağzı ile "Babacığım, rica etsem ... yapabilirmiyim?" bile demesi ne kadar güzel. Bazen kızdığımda gözyaşı hemen hazır akmak için. Aman çocuklarımız ağlatmayalım, hayır derken bile onların minicik yüreklerini incitmeden uyaralım. Sevgimizi daima gösterelim ki onlarda yetişkin olduklarında içlerinde hep sevgi yüklü olsun. Kini ve nefreti hayat felsefesi seçmesinler. Hem unutmayalım çocuklarımıza sevgimizi gösterebileceğimiz zaman kısıtlı.

Hepimiz sevgi ile kalalım.

 
Toplam blog
: 40
: 1056
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Odyometri Bölümünün ilk mezunlarından sayılırım.Daha sonra İktisat Fakültesi,Acil Yardım ve Afet ..