Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Sevgiye mektup!

Sevgiye mektup!
 

Suprize-musik.de


Merhaba! Nasılsınız? Uzun süredir görüşemedik! Sesim soluğum, duyulmaz oldu diye, unuttum sanmayın!

Sizi adım adım takip ediyor, çabalarınıza gayretinize hayran oluyorum! Bu hayranlığın karın doyurmadığının pekâlâ farkındayım! Aklımda bin bir düşünce; boy boy karşıma geçip sıralandılar!

Hele bir tanesi var ki O hep gerilerde durdu; kardeşleri gibi parmağını gözüme sokmadı! Uzaktan gözlerimin içine daldı!

Dayanamadım, geçenlerde yanıma çağırdım; narin bedeniyle dizlerimin üstüne adeta bir kelebek gibi kondu! Altın saçlı mavi gözlü Düşünce, sözlerini tamamladıktan sonra, sessizce beynimdeki yerine dönmek isterken; elinden tuttum, yüreğimin bir köşesinde yer etmesine izin verdim!

Müsaadenizle, şimdi bu genç Düşüncenin düşüncelerini sizle paylaşmak istiyorum!

Sayın Bölükbaşı! Sakın mektup yazmanın modası geçti demeyin!

Bu mektup pulsuz olsa da, görevini yerine getirmek için elinden geleni yapamaya hazır! Yeter ki siz onu okumayı ihmal etmeyin!

Havalimanlarında gizemli bir hava eser! Birleştiren, ayıran özlem kokan! Yıllardır, ömrümün bir bölümünü oralarda geçiririm!

Yenemediğim korkumun dizginlerini elimde tutabilmek için çareler ararım! Çevremde olup biteni izlerim! Bir süredir, alanlarda sırasını bekleyen irili ufaklı kanatlıların imaj değiştirdiklerini, çeşitli renk ve motiflerle makyaj yaptıklarını tespit ettim! Ben onlara uçan tablolar diyorum! Görüntüleri sakinleştiriyor!

Gri soğuk, metal yığını olmaktan kurtulan hava otobüsleri!

Size mektup yazma ihtiyacını hissettim!

Neden?

Biliyorsunuz yangın söndürme uçağı projesi gündemde.

Her gün içimizden birileri, çeşitli güzel nedenlerden ötürü, sevdiklerine kalıcı anlamlı bir armağan bulabilmenin arayışı içindeler!

Onlara yardımcı olalım, eşi benzeri olmayan bir imkân sunalım!

Uçağımızın kanatları, gövdesi sevdiklerinin isimleriyle süslensin;

Böyle bir işlem teknik açıdan mümkün mü?

Maliyeti ne olur?

Sadece MB değil, isteyen herkes buna katılabilsin! Cankurtaran kanatlının doğuşuna katkıda bulunanların isimleri, birer motif olsun!

Sevgili Pilotum!

Düşünceler, fikirler her zaman dâhiyane olmayabilir! Ama mükemmellerinin doğuşuna ön ayak olabilirler!

Hayal edebilirsek, düşlerimiz gerçekleşebilir!

Gündemde kalırsa unutulmaz!

Katkının, yardımlaşmanın azına çoğuna bakılmaz!

Satırlarımı burada noktalıyorum! Sayısız canlıyı yanarak yok olmaktan kurtaracak uçağımıza kavuşmanın sevincini; yakında kutlamak ümidiyle. Saygılar, selamlar!

Alev Meisel

Berlin, 22.Mart.2008

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..