Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevişmek sev-mekten gelir de...

Sevişmek sev-mekten gelir de...
 

Şebnem Ferah'ın şarkısının bir kısmında "Sevişmek sevmekten gelir" diyor.. Doğru değil mi ? Sevişmek sevmekten gelmeli..

Ama şimdilerde bu pek böyle değil sanki?

Her sevmek sevişmek oluyor artık.. Görüyor beğeniyor.. Hah tamam ! Yeterli bu kadarı tenin tene değmesine.. Ama yetmez kardeşim! Yetmez! Bir yerlerinizi yırtsanız de yetmek..

Bu kadar ucuz değil sevmek denilen eylem.. Ruh işidir bu yahu.. Ruh ruha değmeden ten tene değmiş ne fark eder ki?

Tabi kişiden kişiye değişir bu.. Benim düşüncem banadır.. Ama anlamaya da çalışıyorum diğerlerini.. Bir konuşmada sevmişti.. "Sevmeden sevişmek neye yarar" demiştim arkadaşıma. "Zevk" demişti arkadaşım.. "Sadece zevk.."

Peki sevmekten türeyen bir eylem ne zaman bu kadar dibe vurdu ki.. Tamam fiziksel bir ihtiyaçtır vs. orası çok ayrı bir konu.. Ama çorap değiştirir gibi ten değiştirmek nedendir ki?

Onu geçtim.. Artık şu sevişmek denen şey aşkta bir ölçüt oldu..

"Sevişelim mi ? "

"Hayır .. Olmaz.."

"Sen beni sevmiyorsun ! Ayrılalım..Bitsin..vs.."

Defalarca geldi başıma bu konuşma ve bir çok arkadaşım da yaşadı.. Başlarda erkek derdi "sevmiyorsun" diye.. Şimdi hemcinslerim diyor bunu..

Yahu aşkı bu kadar ucuzlaştırmayın.. Aşktan tiksindirmeyin insanı..

Sevin öyle sevişin ki sevmenin değeri olsun.. Yok kardeşim bana ne diyorsanız da sevmek demeyin şuna.. Seni seviyorum yerine tenini seviyorum deyin..

Aşka yalan karıştırmayın..  

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....