Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek yürek ister

Sevmek yürek ister
 

Hüzün zamanı...


Aklımda kalan şarkı sözlerinin,
Anılarını sakladığım kirli odamın,
Yağan yağmurun,
Cama dayanmış soluk yüzümün,
İçimde ağlayan çocuğun,
Adı hüzün olsun!
…… Şemsettin Kaya…….


Bozguna uğramış bir hasrettir hüzün

Alıp götürür beni yaralı türkülere

Zamanı çıkarıp attım yapıştığı kolumdan

Beklemiyorum artik faydasızdı bekleyişler

Umarsızca yasanmış zaman dehlizleri sahibi olmak istemem

Bir kurşun olmak istiyorum kimi zaman

Saplanıp kalmak zamanın acımasız göğsüne

Tüketilen sevdalar köreltiyor ruhları

Yürek yok be gülüm

Sevmeye kimsenin yüreği yok

Sevmek yürek işiymiş

Zaman geçti

Anladım...

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..