Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

04 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevmez olaydım

İçim yansa yüreğimde bir acı bir sızı
Çekmiyor artık sevdam uzak, bu gönül nazı,
Dertlerim notaya döksem, çalmaz bu sazı,
Dillerim lal, gözlerim kör olsaydı da sevmez olaydım...

İçim titrer korkudan benim olmadan başkasına yar olur diye,
Sevmese de gönlüm, onu hep sever bir gün benim olur diye,
Kahrolacası alın yazım, bir gün yüzüme güler diye,
Tekrar geçmişime dönebilseydim de sevmez olaydım.

Elimde ik yardan parça, gönlümde hasret ve özlem kaldı,
Gözyaşlarım pınar olsa bağulurum,sevdamdan içim sızlardı,
Ocağımdaki ateş kor oldu, tekrar yanar diye içim umutlanırdı,
Geçmişimdeki o masuma kucak açıpta, yüreğimde sevmez olaydım...

Ayhan İÇÖZ 25.03.2012 saat 16:23

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..