Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '11

 
Kategori
Yolculuk
 

Seyahat Ya Ali!

Bir önceki gece rüyamda Hazreti Ali’yi görmüştüm!

“Seyahat Ya Ali!” Demiş bulundum!

Hani kabul olur da bir Ege seyahati çıkarırım aradan diye düşünmüştüm!

Kaç yıldır deniz tuzuna hasrettim!

Bıkmıştım kaya tuzundan!

“Ya Ahmet! Sana üç vakte kadar iyi bir haber gelecek! Bekle!”

Uyandığımda keyifliydim!

Gerçekten üç vakit geçti!

Öğle, ikindi, akşam!

Damat aradı!

“Abi, Samsun’a gidiyorum! Sen de gelir misin?”

“İşim var!” Dedim!

Dedim ama kızıma gittiğimde ısrarı üzerine kabul ettim!

Gece bir buçukta hareket ettik!

Ben gece yolculuğunu severim! Hendek’ten Merzifon’a kadar arabayı ben kullandım! Hiç der misiniz ki bu vatandaş iki gün önce döndüğü Merzifon’a tekrar gidecek?

“Allah yerini nurla doldursun Ya Ali!”

“Padişah” Restaurantta kahvaltımızı yaptık! Kara Mustafa Paşa Camiinin hemen karşısında bir yer! Geçen gittiğimde üç şubesinde de yemek yemiştik!

Oğlum patronuyla tanıştırmıştı beni!

“Her şey güzel ama Adana kebabınızı beğenmedim!” Demiştim!

“Neyi vardı?” Diye sorduğunda!

“Yanıktı!” Demiştim!

Dönüşte Kavak civarında “Çakallı” mevkiinde “Menemen” yedik! En az yüz lokanta var ve hepsi de menemen yapıyor!

Biz “muhtarın yerinde” yedik!

Neyse uzatmayayım; bir daha rüyama giren olursa ufak bir mazeretimi iletmeden edemeyeceğim!

“ Hocam, bu seyahat işi iyi ama üzerinize afiyet motoru bozuyorum! Buna bir hal çaresi bulun artık!” Diyeceğim!

Gene üşütmüşüm de!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..