Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '10

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sıdkım Sıyrıldı

Sıdkım Sıyrıldı
 

Sıdkım sıyrıl yapılan siyasetten.


Televizyonun karşısına geçtim, TBMM’deki 2011 Bütçe görüşmelerini izliyorum. Bildim bileli aynı iktidar – muhalefet diyalogları; “ ben yaptım, sen yapmadın”, “vardı - yoktu”, “oldu – olmadı… “

Koca koca adamlar, birbirlerini azarlıyorlar, küçümsüyorlar, tahrik ediyorlar, aşağılıyorlar, olmadık örnekler veriyorlar, suçluyorlar, hiç yakışmayan üslupla birbirlerine sesleniyorlar…. Üzülüyorum, hakikaten üzülüyorum.

Gelecek hakkında bilmediğim pek çok şey var. Fakat emin olduğum tek şey, bugünkü gidişatın Dünya için uzun ömürlü olamayacağı.

Türkiye’nin ve Dünya’nın önünde,” İklim”, “nüfus ”, yoksulluk” ve “gezegenin ekosistemlerini iyileştirmek” sorunları duruyor. Ama Meclis’imizde bunlar tartışılmıyor. Küresel ve yerel ekonomik gelişmeyi sürdürmenin tek yolu olan “ekolojik gerçekleri yansıtan dürüst bir piyasa” yaratılması için çaba harcanmıyor.

Bütçe görüşmelerinin birinci gününde; ne iktidar kadar iyimserim, ne muhalefet kadar kötümser.

Bir kez daha, yapılan siyasetten sıdkım sıyrıldı.

* Sıdkı Sıyrılmak: Birinden (ya da birşeyden)soğumuş olmak, birine karşı duyulan güven ve inancı yitirmek.

 
Toplam blog
: 272
: 734
Kayıt tarihi
: 13.10.07
 
 

1959 Sinop Bektaşağa Köyü doğumluyum. Yaşamda, anlaşılacak bir şeyi olanlara ve bunu öğreti yapan..