Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Şifre

Şifre
 

Herkes kıskanırdı bizi

Ne zaman gözlerin gözlerime düşse…

Hepsinde bir telaş, bir telaş

Sanki bıraksalar...

Ay ile güneş ortalık yerde sevişecek.

Kadını… Erkeği…

Kızı… kızanı…

Ne varsa…

Kahyası sanki herkes...

Herkes bekçisi...

Gecenin öbür adı gözlerinin..

Gecedeki yıldızlar...

Eksenindeki kurtlar.

Böğürtlen misiniz be mübarek?

Sanki ben olmasam...

Sanki ruhum olmasa...

Gezinmese ortalıkta...

Her yan misk-i amber.

Sahi…

Nedir bu kahrolası çember?

Nedir bu akrep çığlığı serzenişler.

Sayın ki ben yokum.

Sayın ki hiç olmadım!

Sayın ki kendi haline akıp duran...

Bir deli ırmağım.

Gecede…

Ve gündüzde…

Ne olacaktı ha?

Ne olacaktı…

Ben olmasaydım.

Bir de gölgem.

Evren şifresini mi verecekti size.

Gelin kullanın beni mi diyecekti tepe tepe…

Boşuna yorulmayın!

Boşuna gark olmayın nefrete...

O güneşse...

Ben ay.

O kirpikse...

Ben yay.

O mısraysa..

Ben bağ.

O benim ruhumsa...

Ben onun aldığı nefes.

Var mı (?) ötesi....

Biz birbirimizi hiç görmesek de...

Birimiz gelirken-diğerimiz gitse de cehenneme...

Hatta hiç rastlamasak da birbirimize..

O yine de şifresini size vermez.

Onu çözmek gerek.

Hem bir sır vereyim mi size...

Çözülmüş şifre,

Bir kez daha çözülmez!

Onun için…

Ben gidiyorum.

İsterseniz…

Siz de arkamdan gelin.

http://video.eksenim.mynet.com/tr.tutkun/Gul-kokuslum-gul-bakislim/87966/

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..