Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sigara'm...

Sigara'm...
 

Kaynak: http://www.habervesaire.com


İçtiğim her sigara gibi biraz daha işliyorsun göğüs kafesimin altında bir yerlere. Benzetilmek hoş olmasa gerek ama öylesine benziyorsunuz ki... Adres aynı, alışkanlık aynı, zarar... İşte belki o daha beter...

Gün boyu çekiyorum içime nefes nefes sizi. Ne yaptığımı bilmeden, farkında olmadan... Sabah uyanınca ilk aklıma gelen, gün boyu onsuz olamadığım, evden çıkarken mutlaka yanıma aldığım, gece yatarken ayrıldığım... İkiniz de acıtıyorsunuz ciğerlerimi. Ama garip bir haz alıyorum bundan. O yüzden belki de acıya izin verişim... Kalbime dokunuyor, kanıma karışıyorsunuz. Her nefeste daha hızlı kalbim; daha çok fırlıyor yerinden... Bazen yakarken bir an durup düşünüyorum. Zararlarınızı, olmamanız gerekliliğini... Ama sonra dayanamıyor, bırakıyorum kendimi ilk nefesin hazzına... Beni ele geçiriyorsunuz...

Ama o daha insaflı senden... İçtiğim gibi çıkıyor geri, tortularını bıraksa da. Yakmazsam açamıyor kapılarımı... Ben uyurken hele, hiç yaklaşamıyor yanıma... Oysa sen öyle değilsin. Aldığım her nefeste daha da içime siniyorsun, daha da hızlı akıyorsun kanımda ve ben buna engel olamıyorum...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..