Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sil baştan dağılmış haller

Sil baştan dağılmış haller
 

Tam yeni toparlandık derken tekrar dağıldık. Buradan toplamaya uzmanların her duruma alışma süreci yirmi bir gün tezi yeter mi bilemiyorum. Zor görünüyor, yani o tezi ben uğraşırsam çürütürüm. Bu sefer bırak çantalarımı ben dağıldığımda baş gösteren dağılma huyumla evin her köşesine, her şeyim dağıldı. Bırak dağınık kalsın!

***

Saçma saçma şarkılar peydahlanıyor bu ara CD çalara. Ben benlikten çıktı anlaşılan. Depeche Mode hayranı biri olarak arabesk ruhun dibine vurdum, kendimden utanıyorum ama çıkışım muhteşem olur diye hala ümit edebiliyorum. Şöyle diyor; “Adaletsiz” adlı parçada aşkın itilmiş oyuncuları Deniz Seki ve Hüsnü Şenlendirici...

"Hayalin kırılınca
İmkânsızı umunca
Korkular gerçek olunca
Gözyaşım kurumuyor"

Neymiş? Birini buldum diye çok sevinme ki hayallerin kırılmasın. İmkansızı umar, kötü bir şey olmasından çekinir korkarsan korktuğun başına gelir sonra gözyaşın kurumaz. Güzel sözler, tebrikler! Ben de söyleyebiliyorum bu şarkıyı, hem de si bemolden.

***

Hayal kırıklığına uğradığımda ya da sinirlendiğimde dilim biraz ağır ve acımasız oluyor benim. ( Biraz mı?!) Canımın yandığını başka türlü anlatamıyorum. Biraz sabırsız bir kimliğim var dolayısıyla yargısız infazım çok olmuştur. Sabrın sonu selametse eğer, o kadar çok sabrettim ki, gelmeyen selametle uzun süredir kavgalıyım. Özür dilemem gereken bir durum varsa dilerim ama önce açıklaması varsa selameti dinleme isteği içindeyim.

***

“Yeni yıl yeni yıl yeni yeni yıl sizlere kutlu olsun.” Vallahi gerçekten sizlere kutlu olsun. Bana bir şey olduğu yok. Yıl döner ömrün yarısı geride kalır. İkinci yarıya nasıl, hangi taktiklerle devam edilir henüz planım yok. Yeni yıl planım ise kırmızı şarap ve bilumum hüzün içerikli parçalar eşliğinde kendime işkence ederek dağılmaktır. Gece on ikiyi vurduğunda ise tabii ki külkedisi olmayıp, CNBC-e’de Victoria’s Secret defilesi seyretmeyi, “huww baby, çok seksi, ne bunlar yahu, insan değil, uzaylı resmen” şeklindeki haset cümlelerle kendimi mankenlerle yarıştırmayı ve iyice zavallı kıvamına getirip, sızmayı planlıyorum. Ne var, bence çok başarılı!

***

Kendinizi bir kelime ile özetleyin deseniz adres olarak tek karede özetlesin diye Piyale Madra’yı gösteririm. En büyük hayranlarından biriyim. Günüm onsuz geçmiyor hatta sabah ilk işim Radikal’de karikatürlerine bakmak oluyor diyebilirim. Ayrıca almayı en sevdiğim hediye “Ademler ve Havvalar” serisi karikatür kitapları olup, yanlışlıkla hediye almak isteyen varsa bu detayı da belirtmeden geçmeyelim.

İnsan hallerini çizerek aktardığı karikatürleri konusunda beni ve hayatımı gizlice gözlemlediğini düşünüyorum. Kendisine çeşitli hallerimle esin kaynağı olduğum için kendimle gurur duyuyorum. Yeni yılla ilgili beklentiler konusunda bir karikatürünü eke yerleştiriyor, durumu kısa yoldan özetliyorum.

***

Final: Yeni yıl size kutlu olsun dedim işte efenim, daha fazla zorlamayın! Krizin size değmeyeceği, gündemin kalbinize inmeyeceği, sağlıklı, huzurlu, başarılı, vart, zırt bir yıl sizinle olsun, klişenin hallicesi hayatınız mutlulukla dolsun!


 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..