Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Şile'de eğlence ve muhabbet tavan yapmış

Şile'de eğlence ve muhabbet tavan yapmış
 

-Şile.

-Şile.

-Ve yine Şile.

* * * * *

-Sevgili yazar arkadaşlarımız, bu hafta güzel bir buluşma gerçekleştirdiler.

-Her biri buluşmayı blog sayfalarına taşıdı.

-Ne güzel.

-Keyifle okuyoruz gecenin gelişmelerini ve gecede yaşananları

* * * * *

-Kısa metrajlı videosunu da izledik.

-Fotoğraflarını da gördük.

-Azıcık mı desem, biraz fazlaca mı desem, kıskanmadım dersem, orası da yalan olur.

* * * * *

-Valla arkadaşlar, ben sizi kıskandım.

-Ne de çok severim salaş yerleri.

-Hele bu yerler, bir de deniz kıyısında olursa.

-Ve bir de gürül gürül yanan odun sobası da etrafa gülücüklerini dağıtıyorsa.

-Gel de kıskanma.

* * * * *

-Eminim rakı kadehleri de keyiften dört köşe olmuştur.

-Müzik ve oyun okuduğum ve izlediğim kadarı ile tavan yapmış.

-Gördüm nasıl oynadığınızı kısa metrajlı videonuzdan.

* * * * *

-Böyle güzel bir buluşmayı gerçekleştirip, dostluklarınızı perçinlediğiniz için ne mutlu size.

-Ve ne mutlu bize ki, aynı çatı altında, güzel yazılara ve düşüncelere imza atıyoruz.

-Ve ben geceye katılmış olan yazar dostlarımın (her nekadar hepsini gıyaben tanısamda) en kötü günlerinin bu şekilde olmasını temenni ediyorum.

-Ve sevgili yazar dostlarım, sizinle aynı çatı altında olmaktan çok mutluyum.

* * * * *

-Yahu siz nereden karşıma çıktınız.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..