Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Şileden İzler

Bir şiir etkinliğine katılmak için düştüğüm Şile yolunu, heyecanıma katık yaptığım sevincimi yüreğime asarak aştım. Yolun nasıl bittiğini anlamadım bile. Hava soğuk ve yağmurlu olsa da, TV haberlerinde kar, fırtına beklentisi sürekli bu sevincimi baltalasa da duymazdan geldim. Etkinliğin otağı Şile'ydi. Öğle saatlerinde vardığımızda İzmir şairleri ve birkaç İstanbul şairi salonda oturuyor haldeydiler. Ta uzaktan tanıdım onları. Onlar da beni, şapkamdan tanımışlar tabii ki.

Velhasıl kelam, kırk yıldır tanıyor gibi tanıştık. Hasbihal ettik. Şiirlerle duygu denizinde kulaç atıp yüzdük. Nurten Can’ın güzel sesinden şarkılar dinlerken efkarlandık. Aydan hanımdan haydar haydar ürküsünü dinlerken efelendik. Muzaffer Tekbıyık, İsmet hocamızın konuşmasına dikkat kesildik. Şair Hava Köseoğlu’nu, Yazar Ülviye Ay’ı organizasyonları için kutladık. Özgür Havuz’u, site kurum çalışmaları için yüreklendirdik. Kadir Güven, Asım Kısbet, İsmet Bora Binatlı’yla çıkardıkları şiir kitapları nedeniyle duydukları gururu, sevinci paylaştık. Azimet Işık, Nilgün Paksoy şairemizin kısa süren misafirliğine doyamadık. Zaralıcan'ın geleceğine sevindik ama ne yazık ki onu göremeden biz döndük. Turan Yoldaş’ın uzaktan geliş hikayesini dinledik. Yavuz Doğan’ın baba olma sevincine sevindik. Şairlerden Kamile Yeşiltepe’nin pamuk saçlarını, Aynur Avcı’nın genç ruhunu övdük. Şenay Can, Emel Özkan, Emel Uslu'nun zarifliğine bakındık. Şerife Çınar şairemizin tansiyon yüksekliğine takıldık ve onun şiir etkinliğini sunumuna hayran kaldık. Şiir okuyan tüm arkadaşları yürekten alkışladık. Kendimi de tabii ki.

TV haberlerinin hava durumlarına ikinci gün yenik düşüp geri dönme kararıyla ikinci gecenin güzelliğini yaşayamadan geri dönmüş olsam da, bir öğlenden diğer öğlene süren bu paylaşım güzelliğini çok kereler yaşarım inşallah diyerek dua ettim. Gördüğüm tüm dostların izlerini hep süreceğimden eminim. Allah ömür ve sağlık versin yeter ki.

Bir de aklımda Şile’nin deniz dalgaları ve bu dalgaların sesine karışan rüzgarın ıslığı kalacak hep; sabahın beşinde uyandırdılar bizi çünkü. Korkakmışız yani. Anlaşıldı.

Bu etkinliğe eşimle beraber katıldığım da iyi oldu. Artık bana gece saatlerinde yayın yapan şiir dinlediğim radyoyu kapat, hadi uyumayacak mısın demeyecek gibi görünüyor. O bu etkinlikten mutlu mesut ayrıldı ya, daha bana şiir yolunda ölüm yok.

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..