Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
İstanbul
 

Silivri Ergenekon davalarından naklen yayın olasılığı ne kadar

Silivri Ergenekon davalarından naklen yayın olasılığı  ne kadar
 

Deniz feneri eu Kendi çektiğim Silivri fotosu bulamadım. Deniz fenerinin arkasına doğru Silivri


Aklımı kurcalıyor kaç gündür ama bir türlü fırsat bulup da yazamadım işlerimin çokluğu nedeni ile, doğru dürüst gazete bile okuyamıyorum.

Konu Ergenekon davası ile ilgili. Bu davalardaki bazı iddiaların sahibi, Kanada'da ikamet ettiği rivayet olunan, bilgili bir şahıs saatlerce televizyonda konuşmuş. Neler söylemiş dinleme olanağım olmadı ama 2-3 saat filan yayın yapmış TRT televizyonu. Kaç saat yapmış kesin olarak bilmiyorum aslında. Hangi kanalı bilmiyorum ama TRT olduğunu duydum...

Birileri hakkında yapılan iddiaları duyurmuş sanırım TRT.

O zaman suçlanan kişilerin de bu iddialara karşılık yanıtlarını duymak hakkımız mı değil mi?

İddiların sahibi televizyonda saatlerce konuşmuş doğru anladıysam...Sanırım bir edebiyat ya da, aktüalite programı değildi. Yani yazdığı bir romanı filan anlatmıyordu.

Peki iddiaların yöneltildiği kişilere CEVAP HAKKI doğmadı mı? Bunu merak etmekteyim...

Acaba rica etsek TRT bu iddilar nedeni ile tutuklu olan kişilerin yargılandığı SİLİVRİ' deki mahkeme salonlarından da naklen yayın yapabilir mi?

Vatandaş olarak bunun olup olamayacağını bilmeye hakkım var sanırım.

İyi bir fikir aslında gibi geliyor , bir taşla iki kuş hem ekonomik krizi önleme önlemi olarak , fazla masraf yapılmadan kamuoyunun ilgi ile izleyeceği programlar olabilir bu SİLİVRi yayınları...

Hem de Silivrilere kadar gidemeyen, gitse de salona giremeyen kişiler için önemli bir Kamusal Hizmet yerine getirmiş olur televizyon kanalları.

Sorması benden.




 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..