Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

Şimdilik merhaba, şimdilik elveda

Şimdilik merhaba, şimdilik elveda
 

Merhaba Değerli Dostlar,

 

2006 yılında başlayan Milliyet Blog Yazarlığı maceram 2011 yılına kadar aralıksız devam etti. Bu süreçte binin üzerinde yazı yayınladım bu sayfalarda. İki milyonun üzerinde okundu yazılarım. 2011 yılı ağustos ayından bu yana da sadece okur olarak bu sayfalardayım.

Bu arada yazma ve pek tabi okuma maceram aralıksız sürüyor. Facebook ve twitter üzerinden daha az miktarda da olsa paylaşımlarım sürüyor.

Bugün içimden gelen sese kulak verdim ve buradan sizlere bir ses vermek istedim. Sebepsiz yere dondurduğum, askıya aldığım ve çok sevdiğim MB yazarlığı sürecime tekrar ivme verir miyim, şu anda gerçekten bilemiyorum.

Çok iyi bildiğim bir şey var ki "Aydın Sevinç" dostunuz, kardeşiniz sizi okumaya-dinlemeye-yaşamaya hep devam etti, bunu hiç bırakmadı. Sadece biraz cimriliği tuttu ve vermeyi, paylaşmayı kesti. Sizler yazdıkça, sizlerden beslenmeye, sebeplenmeye, zenginleşmeye hiç ama hiç ara vermedi.

Şimdilik merhaba, şimdilik elveda sevgili dostlar...

 

Aydın Sevinç, Karşıyaka-İzmir

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..