Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

26 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Sınırsız paylaşımlarda güneşin küskünlüğü

Sınırsız paylaşımlarda güneşin küskünlüğü
 

Masamızdan yansıyan gizemin sıcaklığı işte...


Farklı bir pazar sabahı. Geziye gidecek öğrencinin, heyecanlı duyguları sarıyor içimi. Yetişme telaşı içindeyim. Tarihi Kemeraltı Caddesi düşündüğümden canlı. Diğer günlerden farksız. Şaşırıyorum. Belki uzun zamandır tatil günü gitmediğimdendir. Satıcıların, alışveriş yapanların yüzleri yumuşak. Alıcı, satıcı halinden memnun. Ayaklarım, yerdeki sergilerin arasında sek sek oynarcasına atmosferin büyüsünde, Piyaleoğlu Hanı'nı arayan gözlerim kaçırmama telaşında. Çünkü yarım saat gecikmeli varıyorum..Uzaktan sanki kırk yıldır tanıdığım siluetler var. Yaklaştıkça gülümseyen, pırıl pırıl dost yüzler. İlhami Arslan, Çalışkan Adem, Turan Özyurt. Mahcubiyetimi saklamaya çalışıyorum. Arkadaşlar İzmir Toplantısı'na Bursa ‘dan gelip ev sahipliği yapıyorlar. Ama, canım Mustafa Mumcu’yu, canım Mavilim’i kucaklamakla bu duygumun yanlızlığı azalıyor. İlk toplantıdan tanıdığım sevgili arkadaşlarla toplantıya yeni katılan arkadaşlarla aynı ailenin üyesi olmanın verdiği onur ile içten merhabalar, kucaklaşmalar, sohbetler, günün güneşinden daha ısıtıcı ve gizemli... Zamanın sevgisel boyutunda, yalınlığın paylaşımın yaşandığı güzel gün için şükrediyorum.

Katılıma kendisi ya da düşüncesi ile varlığını sığdıran, önce değerli büyüklerime sonra can arkadaşlarıma iyiki varsınız diyorum..

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..