Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
 

Sipariş

Sipariş
 

SİPARİŞİM VAR ABİ


Alooooo

Bakkal mı, kusura bakma bazen akşamdan kalma olunca seni diye, eczaneyi karıştırabiliyorum,

Sipariş verecektim, Mıstık oralarda mı?

Tamam canım sen yaz, gelince getirir, ben 8 numaralı daire,

Yeni bir aşk siparişi. Yediğim zaman boğazımda kalmayacak, beklettiğimde kokmayacak cinsten, eski aşkımı da unutturacak türden,

Ayrıca artık şarabı bıraktım, onun gibi keskin beni uçuracak, dünyanın kaç bucak olduğunu gösterecek cinsten, haaa unutma bilader, yanına da bir kaç küçük, hani çeşit olsun şiir koy, eski aşkım için dertlendirecek, yenisine de okuyabileceğim cinsten,

Haaaa bir dakika, bir dakika, çerez de ver, karışık olsun, içinde gırgır, hüzün, iyice karıştır bunları tamam mı, ay ay bir dakika, sakın içine yalnızlık koyma, baktım evde depo yapmışım, ordan yerim.

Ya bir dakika, bir dakika sen Mıstı ğa söyle, hepsinden zavgeçtim. O en iyisi bir doktor getirsin bana,

Doktora ne mi diyecek?

Hah hahhhhhh fazla gelen aşkdan kafayı sıyırmış, RAHMİ DUMAN a kaldırılması için rezervaryon yapmasını. (RAHMİ DUMAN eskiden var olan bir akıl hastahanesidir.)

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..