Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Teyzem gene ne haltlar karıştırdın?

Teyzem gene ne haltlar karıştırdın?
 

ALINTI


Benim teyzem, hala kendini 35 lik zanneder. Kafası kızdığında yapamayacağı şey yoktur. Yine o kızgın günlerinden birin de.

Arabayı biraz hızlı sürmüş, tabi kendince aslında trafik kurallarına uyuyor. Ne çareki trafiğe takılmış. Biraz da polise sert çıkmış. Polis teyze hızlı gittin, o yok yaaa ben kurallara uydum, D 100 karayolunda 110 km yaptın. Teyzem, hadi canım, tabelada yazan dan 10 km.fazla gitmişim, ne var bunda diyince, memur beyi fazla kızdırmış olacak ki, alkol muayenesine almışlar.

Ama eve gelişte memnun, Allah bana da kısmet etti, şu meret şeyi üflemeyi hep merak eder dururdum, ne işe yarar diye.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..