Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Sırra kadem basan yazarlar!

Arada bir tarıyorum MB sayfalarını, buruk bir merakla!
Bir çok isimlerin gemiyi terkettiklerini farkediyorum ve nedenlerini anlamaya çalışıyorum, anlayabildiğimce.
Oysa ben onları kaptan olarak biliyordum yazarlığımın ilk dönemlerinde! Yağmasalar dahi, damlıyorlardı arada bir!
Tamamen uzaklaşma nedenleri arasında hoş görü eksikliği olabilir mi sizce?
Hani dedikodulardan ve eleştirilerden rahatsız olmak gerekçeleriyle köşelerine çekilmek mazeretleri falan!

Şayet böyle ise, yanlış bir durum var ortada!

Öyle ya, bir kaç kişiden etkilenmek sonrasında yorgan yakmak niye?

Hem akraba değiliz ya sonuçta, sanal bir ortam burası!

Kimbilir, belki de halen yanı başımızdalar, ama biz bilmiyoruz!

İkiz, üçüz, hatta dördüz doğumlar yani!

Hani geçmişte aynı kişiye defalarca hoş geldiniz dediklerimizden!

Biliyorsunuz, üye olmak için herhangi bir resmi belge falan gerekmiyor!

Bir bilgisayar ve internet bağlantısı olması "bir ya da birden fazla sanal kahraman" olmak için fazlasıyla yeterli!

Yoksa fesatça bir düşüncemi benimkisi?

Sahi, kim nereden bilecek işin aslını?

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..