Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şişman kız aşık olmasın mı ?

 …Aşk
Üç harf tek kelimeden oluşan bir sözcük. Sözcük anlamı ise; Aşırı sevgi ve bağlılık duygusu olarak adlandırabileceğimiz bir durum. Fakat bu bizim için öyle değil, kimimiz istediğimiz aşkı dolu dizgin yaşayamıyor. Kimimiz daha ne olduğunu bile bilmiyor, ne kadar acı bir durum düşünsenize ‘’AŞK’’ nedir ? – Bilmiyorsun. Uğruna ne hikayeler, ne masallar, ne şarkılar yazılmış. Bizim ki genel de platonik olur, işte bence en zoru da bu durumda olmak. Hoş bazılarımız sever böyle platonik takılmayı ama bazılarımız ise aşkına karşılık bulamadığında ağır depresyon sonucu tuhaf hallere bürünebilirler.
 
Mesela sen kendi beyninde vücudun da %80’in yağ içinde iken (kilo sorunu) düzgünce düşünemezsin, direk platonik takılırsın. Ya ben hatırlıyorum ilk aşık olduğumda çocukla 6 ay neredeyse bir yere gitmedim. Şimdi düşünüyorum da ne saçma bir davranışmış laf aramızda kalsın ilk sevgilim benden hem zayıf hem de kısaydı.
 
Tek ortak noktamız ikimizin de piercingi, gençtik o zamanlar tabi kanımız deli akıyordu. Taksim civarlarında gezerdik deli gibi dolanırdık Taksim’den, Ortaköy’e – Ortaköy’den Beşiktaş’a oradan ise Kabataş’a giderdik deli danalar gibi. Aaah ! aaah! Kalmadı öyle eski aşklardan ya. İlk el ele tutuştuğumuzda deli gibi çarpardı kalbim ‘’ay ölüyorum’’ galiba sanırdım. Gece telefonda konuşmalar, buluşacağımız gün kaç saat önceden kalkmalar, hazırlanmalar, kıyafet bulamamalar. Biz sonbahar da sevgili olmuştuk. Hava bu kadar sıcak değil tabii mis gibi, terleme olasılığı yok. Bu kadar aşkımdan bahsettim de aldatılmıştım ben ya. Bak şimdi aklıma geldi de yine sinirlendim.
 
Sen deli gibi sev herif gelsin aldattın seni birde senin isminde bir kız ile bak bak bak. Karaktersizliğin bu kadarı. Ama neden biliyor musunuz ? Gözü kapalı güvenmekten. Hoş zaten ben bu durumdan sonra asla bir erkeğe de güvenmedim o yüzden şuan hem extra large hem de yalnızım. Oh be söyledim de kurtuldum. Rahatladım…
 
Sizin de unutamadığınız, size zor bir hayat tecrübesi yaşatan ve bu durum yüzünden güvenme sorunu yaşatan mı var ? 
 
Size sesleniyorum Hatunlar. Heeeyyyy !!!
 
Bana sıkıntılarınızı dertlerinizi yazın !
 
Sesimizi duyuralım.
 
extralargehatun@gmail.com
Twitter.com/ExtraLargeHatun
Instagram.com/ExtraLargeHatun
 
 
Toplam blog
: 28
: 1565
Kayıt tarihi
: 11.07.16
 
 

Büyük bedenin ışıltılı dünyası* ..