Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Siyaset Meydanın da ki izlenimlerim

Siyaset Meydanın da ki izlenimlerim
 

Dün gece Siyaset Meydanı’nın 15.Yılı vardı. Program gerçekten çok güzeldi.

Sabah mesaiye kalkacağım için sonuna kadar izleyemedim. İzlediğim zamana kadar sadece bir tek şey dikkatimi çekti.

O güne kadar siyaset meydanına katılıp vefat eden kişilerin isimleri ve resimleri barkovizyonda gösteriliyor.

Teker teker resimler ekrandan kayıp gidiyor.

Her resim geçtiğin de stüdyoda tek tük alkışlama sesleri geliyor.

Sıra Bülent Ecevit’e geldiğinde ise alkış sesi öyle çoğaldı ki.
Her halde de dedim hepsi Bülent Ecevitci...
Sonra baktım ki stüdyodakilerin çoğu öğrenci. Sağcısı, solcusu, sanatçısı, profösörü, ilahiyatçısı hepsi var.

Vay be dedim ne şakşakçı insanlarız, düne kadar rahmetli sağ iken verdik veriştirdik. Şimdi ise şak şak şak.

Neydi ki bu saygımıydı.

Saygı ise peki neden sağ iken değil.

Ne solcuyum, ne de DSP’ye oy verdim. Tamamen tuhafıma gittiği için sizinle paylaşmak istedim.

Şöyle düşündüm sadece,

Ya gelen gideni aratıyor…

Ya da çok şakşakçıyız…

Sizce…

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..