Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Siz olsaydınız ne yapardınız? -3-

Siz olsaydınız ne yapardınız? -3-
 

Doğa ile baş başa olmak onun hakkıydı sanırım. Zıpzıp oynayan, sizi gördü mü taklalar atıp peşinizden gezen pamuk, bir anda yeterince hareket edememekten kaynaklı olarak, evde ne var ne yok dökmeye, kırmaya hatta çiçeklerimin yapraklarını ip sanıp oynamaya başlaması nedeniyle, evi hallaç pamuğuna çevirmeye başlamıştı. Diğer kedilerin sesini duydukça balkonun kapısında uzun uzun miyavlaması da çabası….

Alışmıştım ve ona bir yuva arıyordum, doğa ile baş başa olacağı bir yuva… İlk bir iki gün benden uzakta olsun bensizliğe alışsın diye Pamuğu abla sultanın evine götürmüştüm. Araba kullanırken, kucağımda oturuyor, minik kalbi hızla çarpıyordu. Sanırım hissetmişti. Neyse ben onu ablama bıraktım ama tüm gece telefonlarla naptı, nasıl gibi aramalarla, ablamla eniştemi bıktırdım. Eee ne yapayım yalnızlığımı paylaşıyordu.

Benim yapamadığımı eniştem yapmıştı. Bizim küçük hanıma çok güzel bir aile bulmuştu. Hem de, kendisi gibi üç tane kedicik yavrusu olan bir aile… Benden habersiz oraya götürmüşlerdi. Anne kedi kendi yavrusu gibi, benim onu şampuanlarla yıkama rağmen benimseyip yalamaya başlamış. Hatta nasıl temizlenmesi gerektiğini öğretmiş. Artık sadece ayaklarımı ve ellerimi yalaması gerekmediğini, kendini yalayarak temizlemesi gerektiğini öğrenmiş durumda…

Artık Pamuk bende değil, ama onu her gün görüyorum her gün en az yarım saat oyun oynayabiliyorum. Tabi hanımefendinin canı benimle oyun oynamak isterse… Kendisi gibi diğer minik kedilerin ve de yemyeşil bir bahçenin içinde zıpzıp oynarken bana zaman ayırmak isterse…

Kediciğimi seviyorum Allahtan bana yakın bir yerlerde, hala junior mamalarla besleniyor. Hala beni görünce ayak parmaklarımla oyun oynamak için hamle yapıyor. Minicik kalbi kin tutmayı bilmiyor iyi ki, bilse belki bana çok kızardı. Aslında onun bana kızmasına gerek yok, ben kendi kendime çok kızdım… Ama o gün eve almasaydım. O gece yağan yağmurdan dolayı hasta olup, kendini koruyamayacaktı belki… Belki bana alışmasaydı… Diğer aile onu istemeyecekti… Umarım hem kendim için, hemde pamuk için en doğrusunu yapmışımdır. L

 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..