Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
1153
 

Sizde mi "Çadırı yanmış çingene karılarındansınız? Sizde mi "Blogda aşk" arayanlardansınız?

Sizde mi "Çadırı yanmış çingene karılarındansınız? Sizde mi "Blogda aşk" arayanlardansınız?
 

Resim: Milliyet


Yoksa istemezük yan cebime koy diyenlerden misiniz?

Blogda aşk ararken blog ağabeylerinden vize ” izin” aldınız mı?

Harçları, vergileri, başlık parasını, vs yatırdınız mı?

Yoksa vizeden, harçtan kaçmak için, yok istemezuk, ağaya göstermeden yan cebime koy diyenlerden misiniz?

Yok, öyle bizden kaçmak! Biz adamı attığı adım, aldığı soluktan biliriz.

Bundan böyle kaçağa son. Blog ağabeylerinin maaşına zam.

Bu tür eylemler ancak ve ancak blog ağabeylerinden izin alınarak, blog ağabeylerinin denetiminde yapılabilir.

Blog ağabeylerine karı, kız, ağdalı cımbız vs. gibi her türlü deyim, hitap, sesleniş ve serzeniş mubah, serbest iken, diğerlerinde izne tabidir. (Blog ağabeylerinin iznine)!

Yukarıdaki kurallara uymayanlar, anında kendilerini blog ağabeylerinin canlı yayın tezgahında bulurlar. Yaftalanmış, cilalanmış, ağdalanmış ve de kalaylanmış olarak. Herkes ona göre atsın adımını. Ağabeylerinin kafasının tasını attırmasın. Hadiyin bakiim şimdi tay tay. Dersinize sıkı çalışın. Yarın sınavınız var. Döne, döndüre ve tekrar ve yeniden söylüyorum ki; bizi atlatabileceğinizi sanmayın. Sıkarım. Hem de iyi sıkarım.

Hey siz! Kalkın ayağa. Ne konuşuyorsunuz bakim siz kendi aranızda öyle. Oturun yerinize. Sıfır!

Anladınız di mi şimdi neler yapabileceğimizi. Blogda birbirine selam veren, verecek olan ne kadar Adem ve Havva varsa, şimdiye kadar kaçırdıkları selamın vergisini geriye dönük olarak blog abisine ödeyecek! “Kanun geriye işlemez demeyin. Bizim kitapımızda işler. O kadar”!

Bu da demek oluyor ki; ancak ve ancak blog abisinin gözetiminde selam verebilecek blog ahalisi birbirine. Aşksa aşk, tanışmaysa tanışma, görüşmeyse görüşme. Blog abisi olarak biz; en iyisini, uygununu bulup seçer, sizin için bileyletiriz. Yaşayacaksanız da ancak ondan sonra, "vergilerinizi, harçlarınızı, yüzgörümlüğünüzü, başlığınızı blog abisine yatırdıktan sonra" yaşayabileceksiniz bu tür ilişkilerinizi. Yoksa her türlü cezai müeyyideyi baştan kabul eylemiş sayılırsınız ki; bizim yapabileceğimiz bişey kalmaz. Profillerinize fotoğraf koymak da izne tabii bu arada. Biz izin verinceye kadar, kedi, köpek, böcek, çiçek vs koyabilirsiniz.

Anlaşıldı mı?

Anlaşıldı mıııııııııııııııı?

Canına ot tıkadığımın "Çingene karıları"!

Hadi yürüyün şimdi. Naş, Naş! Ama üç adım gerimden. Görevinizi suiistimal eylemeyin aman!

*** Ha bu arada. Bloglarınızdaki her türlü söz, yazı, şiir aleyhizde delil olarak kullanılabilir. Blog ağabeyiniz onu istediği gibi yaftalayabilir. İstediği ismin, cismin yanına yapıştırabilir, montajlayabilir, koyabilebülür. Bu konudaki bütün hak ve yetkiler blog ağabeylerinin tasarrufundadır. Önemle duyurulur.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İnanın,ben de masumum :))

Serçe! 
 23.06.2010 23:50
Cevap :
:)) Tamam. Serçeler masum olur zaten. Genellikle...  24.06.2010 0:02
 

Hani şu empati dene şey var ya;eğer biri ailesinden birine bi yamuk yapılsa ne yapardı?Biz erkekler içi çok yerinde bir tespit vardır:'Hiçbir erkek yolda gördüğü güzel bir kadın için 'keşke kızkardeşim olsa'diye düşünmezmiş'.Bu konu sanal ortamda sakız gibi uzar gider.Bence bir yerinden kesip atmalı...Ne dersin?

Ahmet AYDIN 
 09.05.2010 14:41
Cevap :
Durduk yerden al başına belayı diye buna derler Ahmet Bey. İki aydır konuyu uzatıp buralara getiren, sakız yapan ben değilim. Onursuzluğun bu kadarına da ses çıkarmamam benim kitabıma uymaz. Yakışmaz. Gittiği yere kadar gider bu saatten sonra. Saygılar  09.05.2010 16:03
 

Dost bildiklerim diye bir zamanlar bir şarkı vardı. Nefistir. Nedense bloğunu okuyunca o şarkı çalmaya başladı belleğimin taşplaklarından Abacı'nın sesinden ve o ilhamla kalktım bi yemek pişirdim ve fotoladım. Selam ve sevgiler....

Ezgi Umut 
 09.05.2010 2:17
Cevap :
Belki de dostlara, dostluklara olan özlemin bir ifadesidir bu. Dostluk kalmadı gibi bir şey artık onun bilincindeyiz de, bu bambaşka bir şey, duygu. Anlam veremediğim, vermekte zorlandığım. Galileo bile çözemezdi sanırım. Doğru dürüst bir tanımadığın, tanışmadığın, selamın, kelamın olmayan birisi, ''dürüstçe''! de değil yanından, yörenden, kaydırı gubbakdan sürekli vuruyor seni, düşünsene... Nasıl bir psikolojidir bu anlamak mümkün değil. Saygılar  09.05.2010 3:15
 

Harikasın yeminle :))))))) sevgiler, selamlar.

ElçiNSevgİ 
 08.05.2010 17:54
Cevap :
Ne yapalım. Çığırtkanlar delirtiyor, insanı insan olmaktan çıkarıyor bazen böyle. İnsanlığından utandırıyor. Sabrın da bir sonu var. Saygılar  08.05.2010 22:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 669
Toplam yorum
: 6100
Toplam mesaj
: 564
Ort. okunma sayısı
: 1493
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster